Szukaj

Problem z ciężko otwierającymi sie klamkami.
Volkswagen Passat B4

  • Autor: ~Młody
  • Kategoria: nadwozie
posiadam już kolejnego passata, tym razem b4 VR6 kombi i tak jak w poprzednich modelach problemem są klamki, które lubią się przycinać i ciężko otwierać, problem leży w wyrabiających się kuleczkach w klamce, naprawa zajmuje niewiele czasu, jednak jest to bolączka tych samochodów, jednak ogólnie samochód super, jak to VW
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 48
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

B4 samochód super pod względem mechanicznym rewelacja zrobilem 170 tysięcy kilometrów i mechanicznie nic się nie popsuło pod warunkiem wymiany płynów w terminie jesli chodzi o klamki katastrofa to chyba jedyna wada
Odpowiedz
kupiłem passata bo musiałem. Straszny syf. Odstawiam go po pracy z obrzydzeniem i wracam do chevroleta. Nawet golf 3 jest lepszy niż to dziadostwo. A te kurew...e klamki to jakiś koszmar . Plastiki skrzypią jak skrzypek na dachu . Pamiętam miałem takiego w 1996 roku. Rocznego i też już w zimne dni skrzypiał.
Odpowiedz
Ale po co cos zaginac jesli jest to oryginalnie zrobione. wystarczy je wyciagnac i przeczyscic z wiekszych nalotów szczotka druciana i nasmarowac sprezynke i wszystkie ruchome elelenty nawciska go w kazda szczeline i jest gitara posiadam juz 2 b4 i tak zrobilem za kazdym razem i jaos nie zamarza i otwiera sie jak bym auto wzioł dopiero z salanu bez zadnych nakładek tulejek czy naginania
pozdrawiam
Odpowiedz
osobiście jestem juz po temacie kiepskich zamków w B4 patent z tulejką plastikową na popychacz w klamce to patent rewelka zresztą w oryginale takie nasadki wystepuja natomiast co do smarów pamiętać należy iz w czasie mrozów gęstnieją wszystkie swoje zamki rozebrałem łacznie z wyciągnięciem bębenków w zamkach i przemyłem je w nafcie lub jak kto woli WD nie smaruje ich niczym i chodza dobrze reszta to kwestia regulacji ( dogiecia ) popychaczy w klamce do dźwigni zamka :-)
Odpowiedz
Witam. Ciężko działający zamek możesz naprawić smarując go kremem Nivea. (bynajmniej nie zamarza przy -25 st.) Wyjmujesz wkład klamki i smarowanie. Co do ściągnięcia klamki odkręcasz śrubę która znajduje się na boku drzwi a klamkę ciągniesz w stronę maski na maxa następnie na środku klamki ciągniesz ją do siebie prostopadle do drzwi i masz. Zakładasz w odwrotny sposób nie potrzeba do tego ściągać tapicerki drzwi. Gdyż można regulować sobie zamkiem drzwi i tam taki kawałek metalu powinien naskoczyc na część metalową klamki (zagięty pręcik)
Odpowiedz
Witam wszystkich mam pytanie jak naprawić ciężko działający zamek i jak zdemontować klamkę żeby dostać sie do środka?
Odpowiedz
Chłopaki to nie wada, wystarzcy wyciągnąć klamkę nasmarować wszystkie ruchome elementy (wcześniej trochę wyczyścić) i będzie chulało. Problemem jest rozwiązanie konstrukcyjne, które powoduje że pod klamką wyciera się lakier i rdzewieje.
Odpowiedz
pewnie , ze to gówniany problem. Zastosowałem smar silikonowy w spreyu ,aby nie zamarzło.Czy pomogło -nie bylo dużych mrozów
Odpowiedz
taka wada to nie wada łatwo ją usunąć pół godziny roboty i się otwierają jak nowe
Odpowiedz
Volkswagen Passat B4