Nowy VW CC, przebieg 0, stuki z tylnego zawieszenia na kostce, lub innych nierównościach. Po lekkim naciśnięciu pedału hamulca wszystkie stuki cichną. W serwisie powiedzieli, że znają problem i ze VW nie traktuje tego jako wadę, ale jako specyfikę. Reasumując, ten model tak ma, ale w samochodzie za około 200 k to żałosne wytłumaczenie. Cóż, zobaczymy co odpowie VW, ale kazali nie robić sobie większych nadziei, dopóki, dopóty VW nie zmieni rozwiązania, a czekają już na to od kilku lat :-(
Problem z wadą stukających klocków pojawił się po 10-12 tys kilometrów. W ramach naprawy gwarancyjnej poinformowano mnie że trzeba klocki hamulcowe wymienić na nowe, bo się zużyły, Zapłaciłem za klocki, naprawa została zrobiona w ramach gwarancji. Stuki zniknęłyna 5 tys km. Byłem w serwisie po przejechaniu 26 tys km,z ponownymi stukami klocków. Powiedziano mi, że wadliwe są jażma, i VW zmodeernizował nowe jażma i mogę je wymienić odpłatnie bo gwarancja już się skończyła, Dziwne,że jest wada produkcyjna, a klient ma zapłacić za usunięcie usterki.
kupiłwem nowego cc ... i co ?
ma dopiero 5 tysiecy i do miesiaca walcze ze stukaMI " z tyłu " diuagnoza ASO - wadliwe jarzma ... leczenie - wymienili..dalej stuka...teraz sie zastanawiaja niemcy ... szlag by to...to chyba mój ostatni vw
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu