Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen

Podsumowanie 938 usterek Filtruj
Uruchomienie ciepłego silnika.
  • Volkswagen Passat B3 Kombi 1.8 90KM 66kW 1988-1993
  • silnik
Jak silnik jest zimny bez problemów, jak jest ciepły nie można go uruchomić na wolnych obrotach, trzeba dać gaz do dechy i wtedy załapie po długim kręceniu. Śmierdzi też benzyną za autem - tak jakby się zalewał i obroty pływają - 400- 500 i w dół. Objaw taki jest nie zawsze - czasem uda się go odpalić bez problemów ale często objaw jest j/w...
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
Palące się bezpieczniki.
  • Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW 1983-1991
  • instalacja elektryczna
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na podgrzewanie świec spalił się bezpiecznik 15 A na listwie z bezpiecznikami jest to 6 lub 7 bezpiecznik od prawej strony. Jakieś sugestie?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Utrata mocy.
  • Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW 1996-2000
  • silnik
Czasem w trakcie jazdy traci na mocy 2500 obr i to wszystko tak jakby turbina nie chodziła-jeśli stanę i zgarze silnik i ponownie odpalę jest jak powinno 2500 obr i idzie tak jak powinien. Proszę o poradę-pozdrawiam
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wycieraczki przedniej szyby.
  • Volkswagen Polo IV Fun 1.2 i 70KM 51kW 2005-2009
  • inne
Czy jest to normalne, że jak wciskam spryskiwacz szyb to najpierw zaczynają działać na sucho wycieraczki a dopiero po chwili spryskuje szybę, bo w salonie powiedzieli ze tak ma być, ale ja jakoś im nie wierzę. Proszę o rade.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Stuki podczas skręcania.
  • Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2010
  • nadwozie
Passat 2006 comfortline po 30 tys km metaliczne stuki podczas skręcania. Sytuacja miala miejsce tylko pow 30 km/h i przy skręcaniu w prawo Zerwany zaczep silnika. Serwis wymienił zaczep silnika - auto na gwarancji.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Volkswagen
Średni koszt przejechania 100 km
35,25 zł
6,9
l/100km
8,6
l/100km
5,2
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Sprzęgło elektrohydrauliczne.
  • Volkswagen Lupo 1.2 TDI 3L 61KM 45kW 1999-2005
  • układ napędowy
proszę bardzo o pomoc. od kilku miesięcy posiadam lupo 3L. prośba moja dotyczy dokładnie pompy oleju hydraulicznego obsługującego ponoć sprzęgło. zbiornik znajduje się obok płynu do spryskiwaczy. od pewnego czasu zauważyłem, że z nakrętki wydobywa się olej. podczas wizyty na serwisie dolano mi właśnie tego oleju do zbiorniczka i od tego momentu...
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Nie działają nawiewy.
  • Volkswagen Golf III Kombi 1.8 75KM 55kW 1993-1999
  • instalacja elektryczna
Robiłem centralny zamek wraz z alarmem w moim golfiku, oczywiście musiałem odłączyć climatronic itp. po podłączeniu wszystkiego (zegara, centralki climy itp.) clima pokazuje jakieś błędy. Odkryłem ze straciłem czujnik temp. zewn. i poszedł bezpiecznik, po poprawieniu tego clima działa ale nawiewy nie! Co to może być?? Powietrze nie idzie w żadną...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Falowanie obrotów silnika.
  • Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005
  • inne
W momencie,kiedy zaczyna falować-wyświetla się komunikat "Błąd w układzie zasilania" i za chwilkę zapala się piktogram silnika w kolorze pomarańczowym. Byłem w serwisie Volkswagena - wymienili przepływomierz,potem pompę paliwa - zresetowali błąd, zainkasowali ogółem ponad 4.000zł i nadal jest tak samo jak było. Czasem faluje i świeci. Co to może...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Stukanie podczas hamowania i piszczące klocki.
  • Volkswagen Golf III Kombi 1.8 90KM 66kW 1993-1999
  • układ hamulcowy
Założyłem nowe klocki hamulcowe oraz tarcze, zwichrowały się, teraz założyłem znowu nowe firmy ATE (podobno bardzo dobre). Jest ok, z tym że nie zniknął problem, którym jest to, że ciągle słychać piski z przedniego zawieszenia podczas jazdy, które milkną podczas hamowania ale podczas hamowania słyszę pukanie w zawieszeniu. Piszę w zawieszeniu bo...
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
Bezpiecznik S54.
  • Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005
  • układ hamulcowy
Witam Ostatnio zapaliły mi się dwie kontrolki jedna od ABSu druga (!) i pojechałem podłączyć go pod kompa i wyskoczył w błędach bezpiecznik S54 i coś z napięciem ABSu . Jak to naprawić czy to oznacza wymianę sterownika ABSu? Czy jest gdzieś taki bezpiecznik i wystarczy go wymienić?
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze