Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen

Podsumowanie 938 usterek Filtruj
Silnik - Obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm.
  • Volkswagen Golf II 1.8 90KM 66kW 1984-1991
  • układ wtryskowy
Po odpaleniu silnika obroty wskakują na poziom 1200 - 1500... Po ruszaniu i wyrzucaniu na bieg jałowy obroty trzymają poziom 2000 rpm. Jedynym sposobem opuszczenia obrotów było na światłach np. obciążenie silnika pierwszym biegiem i powolnym puszczaniem sprzęgła (bez gazu, "duszenie") silniczek krokowy ( regulator biegu jałowego )...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Auto po rozgrzaniu nie odpala.
  • Volkswagen Passat B6 Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW 2005-2010
  • instalacja elektryczna
Witam. Mam problem. Samochód po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu (na zegarze 90-95C) po zgaśnięciu i chęci odpalenia na nowo nie odpala. Nie chce odpalić aż minie 5-10 min i nie ostygnie. Później jest już ok i odpala bez problemu. Przy wizytach u elektryka i podpinaniu auta pod komputer nawet w trakcie usterki - komputer nie wykazuje...
Problem rozwiązany
4 komentarze
Problem z porannym odpaleniem.
  • Volkswagen Golf IV Hatchback
  • silnik
Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD Samochód po kilkunasto godzinnych postojach bardzo cieżko odpala. Mianowicie: Pierwsze zakręcenie smochód podala na strzła i w ułamku sekundy gaśnie. Potem dopiero po kilkuktornym piłowaniu(po upływie 5-10 min) z trudem zaczyna łapać i odpala. Poźniej w ciągu dnia odpala już na strzała. Co było...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Centralny zamek, lusterka.
  • Volkswagen Caravelle T4 Multivan
  • instalacja elektryczna
Witam nie działa mi zamek centralny od strony kierowcy. Gdy zamknę od drzwi pasażera zamknie sie wszystko oprócz drzwi kierowcy i na odwrót jak zamykam drzwami kierowcy to tylko one sie zamykaja a reszta nie, w czym problem? Nie działają mi elektryczne lusterka. czasem załapią ale sporadycznie przeczyściłem styki i nadal nic?
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wachacz - stuki.
  • Volkswagen Polo II Hatchback Facelifting
  • zawieszenie
Metaliczny dźwięk, stukanie, klekotanie, pojawiające się na dziurach/nierównościach Wyrobione gumy wachacza Wymiana całego wachacza
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Volkswagen
Średni koszt przejechania 100 km
35,25 zł
6,9
l/100km
8,6
l/100km
5,2
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Nadmierne zużycie paliwa.
  • Volkswagen New Beetle Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW od 1998
  • silnik
Od jakichś kilku tankowań zauważyłem zwiększony apetyt na paliwo o ok.1l/100km. Zużycie do tej pory to 8,5l/100km (wiem ze to nie mało, ale auto jest eksploatowane dość ekstremalnie, bardzo krótkie odcinki, zimny silnik, ciężka noga). Poza tym nic się nie zmieniło, obroty bez zmian, równe. Macie jakieś pomysły?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Silnik gaśnie po 1 min.
  • Volkswagen Touran I
  • instalacja elektryczna
Wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam ,żadna kontrolka się nie świeci , odpalam , po minucie silnik gaśnie . Zdejmowałem klemy i się nie zresetował . Używałem dwóch kluczyków .
Oczekuje na rozwiązanie
Skrzynia biegów, chyba?
  • Volkswagen Golf III Kombi 1.4 55KM 40kW 1993-1999
  • układ napędowy
chodzi normalnie jak odpale ale jak wrzuce jedynke i dodam gazu to nie jedzie tylko gdzezi cos z przodu samochodu golf III
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Układ napedowy.
  • Volkswagen Golf III Hatchback
  • układ napędowy
jechałam samochodem i jak dodawałam gazu to warczał a jak pusciłam gaz to normalnie i w pewnym momecie co z przodu walneło i pszestał jechac tak jak by nie miał jak tylko jak wrzuce jedynke i puszcze sprzegło to nic jak dodam gazu to cos dzwoni i dalej nic nawet nie drgnie w czsie jazdy jak ruszyłam ze swiateł i dałam wiecej gazu zeby sie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Jak wyregulować zawór upostowy w turbinie KKK?
  • Volkswagen Golf II
Jest możliwość regulacji skoku tłoczka, czyli zwiększanie lub zmniejszanie szczeliny przy zachowaniu jednak momentu (obroty), kiedy się załącza turbina. A więc, odkręcamy kluczem nasadowym nr 10 nakrętkę na puszce, następnie kluczem imbusowym, nie pamiętam rozmiaru, ale chyba 2mm, wkładamy na końcówkę śruby i przekręcając w prawo zmniejszamy...
Problem rozwiązany