Auto ma problem przy odpalaniu na Ciepłym silniku koszt usunięcia usterki w stacjach chiptuningowych to 300-450 zł.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 78
Nie wystąpiła: 17
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Grzegorz
5 lat temu
1
Witam w, moim golfie VI 1.6 TDI po przejechaniu 700 km w 34 stopniach zgasilem samochód na chwilę po włożeniu kluczyka zaczęła mi migac kontrolka spirala i po przekrecwniu silnik nawet nie zareagował zostawiłem samochód na, ok godz aż silnik ostygł trochę i samochód odpalił następnie pojawił się komunikat usterka, start stop powiem tyle że u mnie ten start stop częściej nie działa niż działa
Seat Ibiza 1,4 TDI . Miałem ten problem .Przy zimnym silniku i przy mrozach palił na dotyk .Przy rozgrzanym silniku był problem odpalić .Przyczyna ,awaria czujnika położenia wałka rozrząd
Do : Co za bezczelne reklamy chiptunningu. Zmiana mapy w zadnym wypadku nie eliminuje problemu odpalania na tzw. cieplym. Do tego to chiptunning skutecznie niszczy takie jednostki napedowe jak kiluletnie 1.9 tDI BXE. Przyczyna moze byc rozna zaleznie od auta/przypadku - w kazdym razie nie ma nic wspolnego z mapami startowymi - chyba, ze w przypadku wczesniejszej ingerencji w komputer. Chiptunning rzeczywiscie moze poprawic osiagi, zmniejszyc spalanie paliwa, ale tez zniszczyc fabryczny osprzet zamontowany do innych parametrow. Pozdrawiam i przestrzegam przed bezczelnymi kryptoreklamami.
Witam. Mam octavie II 1.9 tdi 105 km i tez mialem problem z odpalaniem na rozgrzanym lub cieplym silniku. Na zimnym odpalal bez problemu. Pomoglo wymiana akumulatora z wiekszymi amperami na 74 wczesniej o dziwo mialem w nim aku 45 amper.
Ja zmieniłem w pierwszej kolejności mapy startowe i problem dalej występował jednak było troche lepiej. Po wymianie akumulatora na mocniejszy problem ustał całkowicie.
Nie rozumiem-to jaka jest przyczyna? Jedna osoba pisze że pomogła wymiana rozrusznika, druga że wymiana akumulatora na silniejszy a trzecia że świadczy to o zużyciu wtryskiwaczy i ze trzeba zmienić oprogramowanie.
To nie wiadomo co w końcu?
U mnie czasem trzeba przytrzymać dłużej rozrusznik
Do : U mnie był tem sam problem, po zmianie map przy okazji chip tuningu pali na ciepłym i zimnym od tzw. "strzała". Spalanie? Heh w trasie max co osiagnołem to 5.7 przy bardzo dynamicznej jeździe, przy spokojnej do 100 km/h 4.2, w mieście 6.5-7.2 Wczesniej na trasie minimum to 5.5 l/100 km a miasto 8-8.2. KM i Nm przybyło( hamownia pokazała wynik 148 i 340 Nm), jazda stała się przyjemniejsza a wyprzedzanie bezpieczniejsze. Na chipie jeżdżę już 4 lata i mogę tylko polecić ale jedynie zakładanie chipa w renomowanym zakładzie. Jedynie co się zmieniło to wymiana filtrów i oleju po 10 000 km a olej? z Castrola przesiadłem się na Motul.
Miałem tą samą przypadłość. Elektronik zmodyfikował mi mapę startową (zwiększył dawkę paliwa przy rozruchu). Od tej pory zero problemów. koszt około 400zł.
oddaj rozrusznik do sprawdzenia wymiana tulejek i szczotek to 150 pln.jeśli rozrusznik na za małą prędkość obrotową to długo odpala miałem to samo pozdro
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu