Skomplikowana budowa i podatność na uszkodzenia zespołów napędowych.
Volkswagen Golf IV
Autor: ACbot
Kategoria: układ napędowy
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 12
Nie wystąpiła: 10
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
herold
12 lat temu
0
Jesli chodzi o uszkodzenia skrzyni to w wiekszosc awarii wynika z braku wyczucia auta. Mam obecnie 4-go golfa IV I w zadnym nie wystapila najmniejsza usterka skrzyni.
U mnie skrzynia padła po 180tys.zerwane nity dziura w obudowie no i zalana tarcza sprzęgła, za skrzynie po regeneracji zapłaciłem 700zł+tarcza sprzęgła 100zł+ robocizna 250zł u znajomego mechanika
150 tyś. km i po skrzyni. Ja wymieniłem na używaną ze sprowadzonego na części golfa z GB. Przed wymianą dało sie jeszcze tym gofem pojezdzic zeby z grubsza ocenic stan skrzyni. Koszt samej skrzyni 1600PLN.
fakt skrzynia padła tzn. bigi są ale wyskakują i dziwnie sie wbija....koszt jeszcze nieznany ale napeweno mnie skoszą za robote przebiego ok 500 tyś bez kitu
U mnie jest w rodzinie golf 3, ale z silnikiem jak ten - 110km. I odkąd jest (jakieś 6 lat) od czasu do czasu też zgrzyta zwłaszcza z 1-2. Rada wolniej zmieniać biegi - u mnie to działa.
To prawda. Skrzynia biegów do kitu, rozleciała się przy 165 tyś. km. Zakup nowej w autoryzowanym serwisie - tragedia (przy oddaniu starej uszkodzonej - 8000PLN, sam zakup bez oddawania starej skrzyni - 12000PLN). Znalazłem inną uszkodzoną na szrocie i z dwóch zrobiłem jedną... na razie chodzi ale jak długo ?
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu