1,9 tdi 110 2001r (nie PD tylko zwykła pompa VP),przepływomierz przy stanie 227000 wymieniony na zamiennik bo stary (oryginalny) wykazywał ok.63% sprawności. Przepływomierz popracował 2 może 3 tys. km i się po prostu skończył (komputer przestał od niego odbierać jakiekolwiek sygnały, jeździłem przez pewien czas jakby bez przepływomierza, samochód stał się jakiś mułowaty a jak sprawdziłem spalanie 8L/100 km? -co? czy to jest możliwe w TDI? Diagnoza na VAG była jednoznaczna brak sygnału. Przestroga: przesadnie oszczędny dwa razy traci. Od momentu założenia markowego przepływomierza firmy "B...H" zapomniałem co to w ogóle jest i samochód śmiga dalej kolejne tysiące kilometrów.
Witam
Mam golfa IV 1,6 ben , padł mi czujnik przepływu masy powietrza :/, nówka koszt 360-400 zł . Orientuje się może ktoś czy zamiennik sprawdza się zamiast oryginalnego ???
Silnik 1,4 16V. Silnik gaśnie, nierówne obroty. Diagnoza serwisu - uszkodzona przepustnica powietrza, wymienić na nową. Koszt ok. 1800 zł.
Nie wymieniaj! Wyczyść dokładnie i po kłopocie.
Silnik 1,6 16V cewki zapłonowe Bosch w osprzęcie Marelli.
Padła jedna - koszt 150 pln
W ciągu pół roku wymieniłem pozostałe 3 szt .
Zawór AGR ( falowanie obrotów)i kontrolka Check na zegarach kwalifikuje go do wymiany _koszt ok 500 nowy.
używany sprawny - 270 pln
Czyszczenie AGR-u nic nie daje.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu