- Autor: ~yoshimura01
- Kategoria: układ napędowy
Stuki i luzy koła zamachowego spowodowane zużytymi sprężynami, spadek mocy i przyśpieszenia. Można to zdiagnozować poprzez lekkie puszczenie sprzęgła. Odczuwalne będzie \"stuknięcie"\ metalu o metal w okolicach koła zamachowego. Szybkie i gwałtowne ruszanie, oczywiście eksploatacja auta i zastąpienie tym \"genialnym"\ urządzeniem poczciwego koła jednomasowego, które w działaniu niczym się nie różni. Wymiana koła zamachowego na jednomasowe. Należy kupić:
1. Koło jednomasowe od VW CORRADO G60 nr 037 105 273C + wszystkie śruby montażowe (np na forum VW) + przetoczenie.
2. Kpl sprzęgła VR6 lub G60 (docisk,tarcza,łożysko,smar).
3. Zamontować. Wszystko pasuje Plug&Play.
4.Cieszyć się z jazdy i oszczędności (800zł):)
Komentarze