Szukaj

Problem z szarpaniem auta.
Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 125KM 92kW 1997-2000

  • Autor: dzolo
  • Kategoria: silnik
Witam posiadam golfa IV 1.8 20V z stycznia 99z sekwencją lpg. Mam problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach, wymieniłem przewody cewkę i świece i obroty trochę się umiarkowały, ale silnik dalej nie pracuje tak jak powinien. Na zewnątrz śmierdzi benzyną przy jeździe na wysokich obrotach auto idzie w miarę czasami przerywa, ale przyspieszenie jest gorzej. Jak jadę z równą prędkością np. 90 szarpie strasznie autem i są wystrzały z tłumika. Auto identycznie zachowuje się na benzynie jak i na gazie.

Komentarze

Mam golfa 4 1.8 agn na zimnym silniku faluje na obrotach i jest słaby na LPG chodzi bardzo dobrze (ma kopa) na kompie nie wyskakują błedy
Odpowiedz
mam ten sam problem w golfie 1.8 prosze o pomoc bo to podobno problem z sonda lambda ale nie jestem pewien a koszt usuniecia sondy to 300 zl
Odpowiedz
Miałem podobną sytuację, tzn. u mnie przy stałej jeździe na delikatnym gazie silnik zaczynał szarpać, nieco nierówne obroty na biegu jałowym, tak samo wymieniłem świece i przewody co nic nie dało, następne przypuszczenie padło na przepustnicę. Czyszczenie i kalibracja niestety nic nie dała. Dodam, że na komputerze nie pojawiały się żadne błędy, jedynie podczas badania spalin wychodziły złe wyniki przy przełączeniu na LPG a na Pb95 były nieco zawyżone ale w normie. Po pół roku jeżdżenia na nieco zawyżonym spalaniu okazało się, że cewka ma przebicie i nie daje iskry na jeden z cylindrów. Najłatwiej to sprawdzić w nocy bez oświetlenia na załączonym silniku, można też zaprószyć delikatnie okolice przewodów, świec i cewki zwykłą wodą, wtedy prąd lepiej przewodzi i można zobaczyć iskrzenie.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
9,0
l/100km
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf IV Hatchback