Szukaj

Spadają obroty , gaśnie.
Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW 1997-2003

  • Autor: ~pyzatachrupka
  • Kategoria: inne
W momencie hamowania i redukcji biegu na niższy przed skrętem co 10ty raz spadają obroty i gaśnie. Czemu?

Komentarze

jak wam obroty faluja w 1.6 sr lub 16v to wypiąc czujnik wspomagania jest na pompie i pojezdzic 2 dni i zobaczycie ze problem zniknie ja smiga z odpiętym i falowanie ustało :D na 100% pomogłem
Odpowiedz
paweł_szpak
Witam.posiadam golfa 4 1.4 16V 98 rok . Silnik AKQ. wszystko wymienione oraz przepustnica i kable zapłonu i świece i jak go odpalam to spada z obrotów i gaśnie, wcale nie trzyma obrotów ? to mój e-mal jrkmama123@gmail.com
Odpowiedz
Hej. Mam golf IV 1,6 8v w benzynie dwa lata. Od początku obroty lekko falowaly ale to tylko czasami. Potem sytuacja się pogarszala. Zaczął gasnąć na zimnym silniku, nawet 3 razy zanim wogule wyjechałem na drogę ( około 8 metrów). Potem też na skrzyżowaniach i rondach. Obroty wariowały. Jeszcze przedwczoraj jak odpaliłam to dosłownie w ciągu 2 sekund gasł, więc musiałam trochę dodać gazu na luzie i dopiero potem ruszać. Wymieniane było : przepustnica, cewka, świece, przewody wysokiego napięcia i nic, dalej to samo albo i gorzej. A wczoraj ojciec z bratem dali dobrego silikonu w miejsce uszczelek pod kolektorem ssącym, bo tata zauważył że ich tam wogule nie było od czasu kupna samochodu, a nie chciał znowu wydawać kasę w ciemno podczas gdy miał już wiele razy sprawdzony, świetny mocny silikon ... efekt... odpaliłam silnik dziś rano i chodzi o niebo lepiej ... wogule nie faluje... nie gaśnie...
Pozdrawiam
Odpowiedz
witam mam problem z obrotani i szarpaniem auta
Odpowiedz
Do : Witajcie,
(Golf 4 1,6 sr ? 1999, 220tyś za sobą - falujące obroty i 13l100km i inne tam...)
Chrzaniłem się z kilkoma mechanikami i radykalnie żaden mi nie pomógł. Natomiast wyczyścili kieszeń. Ci ?fachowcy? zaczęli wymieniać: kolektor ssący, świece, jeden z wtrysków (uznali, że zawór wtrysku zacina się i natychmiast trzeba wymienić ? a rzeczywiście po demontażu kolektora ssącego widać było wyróżniający się nagar ? we wlocie powietrza do komory zaworu ? czyli jeden z cylindrów źle pracował). Wymienili sondę lambdę, pompę paliwa, dobili alternator i potem został zniszczony akumulator. Podłączali oscyloskop i inne mierniki, by mi udowodnić, że jest upływność elektryczna, stąd silnik źle pracuje. A to wszystko okazało się nieprawdą. W związku z czym poniosłem już niemałe koszta, a silnik nadal źle pracował.
Mam słuszne lata i obawiałem się, że fizycznie tego problemu nie usunę. Gdy miałem dość cymbałów i wyrzucania w błoto pieniędzy podjąłem działanie. Według wskazań (internet) zdemontowałem przepustnicę. Owszem, była zanieczyszczona. W trakcie zakładania jej dostrzegłem niewielką dziurę w poniższej metalowej rurce EGR, która m.in. łączy (od góry) przepustnicę z zaworem EGR (zdaje się ten ustala jałowe obroty). Po wymianie kompletu metalowych rur EGR (fatalna wymiana) silnik pracuje jak złoto (od pierwszego odpalenia) i nie wymaga żadnej adaptacji. Po mieście silnik teraz pali 8l. Chyba warto zainteresować się szczelnością tego (zdaje się wydechowo-ssącego) układu. To moje doświadczenie, może niektórym z Was pomóc.
Odpowiedz
pomocy mam golfa 3 1.9tdi 90km auto wkreca sie na postoju do 2500 obrotow w jezdzie tylko do 2000 obrotow tak samo na kazdym biegu wie ktos moze co mu dolega
Odpowiedz
Witam mam golfa IV 1.9 TDI 90KM. Mam w nim taki problem że gaśnie podczas jazdy. Po zgaśnięciu miga kontrolka od oleju i słychać jakieś pipczenie (tak jak gdy zapomni się wyłączyć światła i otworzy drzwi) po kilku sekundach kontrolka gaśnie i samochód mozna normalnie odpalić. wczym może być problem. Zaznaczam że diagnostyka komputerowa nie wykazała żednych błędów.
pozdrawiam
Odpowiedz
Witam mam golfa IV 1.9 TDI 90KM. Mam w nim taki problem że gaśnie podczas jazdy. Po zgaśnięciu miga kontrolka od oleju i słychać jakieś pipczenie (tak jak gdy zapomni się wyłączyć światła i otworzy drzwi) po kilku sekundach kontrolka gaśnie i samochód mozna normalnie odpalić. wczym może być problem. Zaznaczam że diagnostyka komputerowa nie wykazała żednych błędów.
pozdrawiam
Odpowiedz
Volkswagen Golf IV Hatchback