Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen Golf

Podsumowanie 285 usterek Filtruj
Niska temperatura podczas jazdy ok. 70-75.C
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 75KM 55kW 1991-1997
  • układ chłodzenia
Po przejechaniu okolo 10km temp. wskazuje 70-75C przy temp. otoczenia +10C. Podczas postoju temperatura zwrasta do 90 i wacha sie od 87-92C po dalszej jezdzie ok 1km znow powraca do 70-75C.Rowniez zauwazylem ze spalanie gazu zwroslo do 12l a wczesniej utrzymywalo sie po nizej 9l Termostat?
Oczekuje na rozwiązanie
6 komentarzy
szarpanie
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.6 75KM 55kW 1992-1997
  • silnik
Od dłuższego czasu szarpie w czasie jazdy. Raz jest ok. a raz strasznie szarpie i dużo pali.Wymieniłem filtry,przewody,świece,cewke,czujnik temperatury i nic.Dzisiaj jadąc kilka razy szrpnął i zgasł nie można go odpalic.Proszę o pomoc może cos z wtryskami
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
benzyna w oleju
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.4 60KM 44kW 1991-1997
  • silnik
ponad stan oleju stawiam na pekniecie glowicy
Oczekuje na rozwiązanie
4 komentarze
gaśnie na wolnych obrotach
  • Volkswagen Golf III Kombi 1.4 60KM 44kW 1993-1999
  • silnik
Od ponad roku mam ten sam problem: bardzo niskie wolne obroty (550-600), czasem falujące, przy każdym wysprzęgleniu silnik gaśnie, czasem od razu a czasem po kilku wahnięciach 400-1000 obr/min. Te same objawy na gazie (wtrysk sekwencyjny) i benzynie (na benzynie jest nieznacznie lepiej, ale tez prawie zawsze gaśnie). Dodam że na zimnym silniku...
Problem rozwiązany
8 komentarzy
silnik gaśnie na wolnych obrotach
  • Volkswagen Golf III Kombi 1.4 60KM 44kW 1993-1999
  • silnik
Od ponad roku mam ten sam problem: bardzo niskie wolne obroty (550-600), czasem falujące, przy każdym wysprzęgleniu silnik gaśnie, czasem od razu a czasem po kilku wahnięciach 400-1000 obr/min. Te same objawy na gazie (wtrysk sekwencyjny) i benzynie (na benzynie jest nieznacznie lepiej, ale tez prawie zawsze gaśnie). Dodam że na zimnym silniku...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Nierówna praca silnika
  • Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 116KM 85kW 1991-1997
  • silnik
Nierówna praca silnika , silnik wchodził na podwyższone obroty, rzędu 2500 rpm a czasami trzymał obroty 350-480 rpm. Dużym problemem było uruchomienie zimnego silnika. Nieraz wybuchy spod maski. Rozsadzenie przepustnicy powietrza (zerwanie dolnej pokrywy).
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zbyt wysoka temperatura
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.6 75KM 55kW 1992-1997
  • układ chłodzenia
Podczas jazdy w mieście auto rozgrzewa się do ponad 100 stopni i dopiero wtedy zalacza sie wentylator, ale temperatura nie spada wtedy do 90 tylko do 94-96 stopni. Wymieniłem termostat i czujnik temperatury (ten od chłodnicy) i problem nie zniknal. mysle ze moze po prostu wskazowka od temperatury plynu chlodniczego blednie pokazuje temperature...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Słabo pali na zimno
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000
  • instalacja elektryczna
Nie chciał w ogóle palić na mrozie, nie wiedziałem, gdzie leży problem, trochę się z tym namęczyłem ale jest ok. Przyczyną było zwarcie w skrzyneczce na akumulatorze - opornik 50A siadł, przy okazji wymiany świec okazało się że przy tym zwarciu poszedł też kabel od świec - świece w ogóle nie grzały. Wymieniłem opornik - banalna sprawa,...
Oczekuje na rozwiązanie
SPOWOLNIONA JAZDA
  • Volkswagen Golf IV Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1999-2006
  • inne
Po uruchomieniu samochodu, jazda jest bardzo wolna. Czy dodaje gazu czy też nie samochód jedzie takk samo, zupełnie nie reaguje na pedał gazu (obroty tez są takie same), aż po przejecani kilku lub kilkunastu kilometrów nastepuje przełom i samochód zaczyna jechać szybciej. Mam wtedy wrażenie jakby fotel uciekł... Czy może to być przeczyna pompy
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
mruganie kontrolki świecy żarowej
  • Volkswagen Golf III Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1996-1999
  • instalacja elektryczna
mruganie kontrolki świecy żarowej pojawia się po zapaleniu silnika i nie gaśnie poszukuje przyczyny takiej sytuacji
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Volkswagen Golf