Szukaj

Przerywa na obrotach 1.5 - 2.5 tyś silnik 1.8 ABS.
Volkswagen Golf III

  • Autor: ~Dasty
  • Kategoria: silnik
Spotkałem się już z 3 takimi silnikami co przerywają w trakcie przyspieszania na tych obrotach 1.5 - 2.5 tyś tak jak by paliwo nie dochodziło i nikt nie wie co im jest...
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 14
Nie wystąpiła: 5

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

;dsfm;adsgms;gA:ga:Mgas;mg;ASmgaRSmg"AREGm;dsfmgfds nie działa co moze byc przyczyna_)
Odpowiedz
Mam VW golfa 3 1.8 benzyna i mam problem z odpaleniem Bo rano go odpalilem przejechalem 20 km i go zgasilem i od tego czasu niemoge go odpalić i niewiem co zrobić .
Odpowiedz
Witam Was.
Mam Golfa III 1.9 TDI
Piszę bo przez ostatnie pół roku miałem ten sam problem o którym jest mowa w tym temacie tzn:
Samochód podczas jazdy (głównie przy obrotach 2000-2500) podczas jazdy dziwnie szarpał, drgał. Samochód miał różne fazy. Albo wszystko było ok albo szarpał tak że nie dało rady wytrzymać. Do tej pory nie wiem od czego to zależało. Dało się to wyeliminować albo poprzez chwilowe delikatne wciśnięcie sprzęgła albo zmianę siły włożonej we wciśnięcie pedału gazu.
Byłem u jednego mechanika od pomp, powiedział mi że to może być coś z elektryką sterującą (dokładnie nie pamiętam). W każdym bądź razie gość chciał dużo kasy za naprawę a i tak nie wiadomo czy coś by z tego było. Byłem u drugiego mechanika. Podłączył pod komputer, zajrzał i powiedział że pompa jest ok i że to prawdopodobnie wina kiepskich łożysk z tyłu i starych opon.
Całkowicie zdenerwowany i pogodzony z wydaniem dużej kasy odpaliłem internet żeby poszukać opinii. Natknąłem się na tą stronkę która bardzo mi pomogła. Ktoś tutaj pisał że miał uszkodzone kabelki. Głównie zainspirował mnie wtrysk sterujący. Zdesperowany otworzyłem maskę i zacząłem szukać prostych błędów w instalacji (mechanik ze mnie żaden). Znalazłem wtrysk sterujący (u mnie trzeci {z czterech} od lewej wtrysk) i sprawdziłem jego instalacje i połączenia z innymi elementami.
Okazało się że przyczyną całej usterki było POŁĄCZENIE POMPY (wtrysku sterującego) DO GAZU!

Także wszystkim którzy mają bądź będą mieli podobny problem radzę najpierw sprawdzić dokładnie czy wszystko jest podłączone i czy nie ma uszkodzeń widocznych gołym okiem. Dopiero potem szukać winy we wtrysku sterującym.

Dziękuję wam za pomoc, bo to dzięki wam nie dałem się oszukać na kasę :D
Odpowiedz
witam mam golfa 3 gti 2.0 i po wyżej 2,0 tyś obrotów szarpie i nie ma siły wymieniłem nową cewke ,czujnik hala, nowe świece , kopułke i palec i dalej jest tak samo może ktoś się na tym zna co może być przyczyną
Odpowiedz
ja mam problem z golfem 3 1,4benzyna 96r dzisiaj jeździłem i mi zgasł kręcąc rozrusznikiem czasem załapał gdy dałem gazu zadławił sie i zgasł a nieznam się czy ktoś wie gdzie szukać problemu
Odpowiedz
witam moze ktos mial taki proble na wolnych obrotach skacze obrotomierz 1.6
Odpowiedz
Proszę o pomoc! Posiadam golfa 3 1,8 90 km silnik ABS . Golf szarpie na obrotach 1,5 a 2 tysiące. Sonda wymieniona, czujnik temperatury wymieniony, czujnik hala wymieniony świece, przewody , kopułka , palec wymienione! Błędy pokasowane a dalej lipa. Auto się muli w tym zakresie i szarpie jak by nie dostawał paliwa HELP!
Odpowiedz
witajcie mam to samo jade a autem mi szarpie i przerywa nie wiem co mu jest
Odpowiedz
timon" jesteś bardzo miły, ale oprócz ceny interesowałaby nas przyczyna (usterka)
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
5,9
l/100km
8,5
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf III