Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~piotr
11 lat temu
0
ja mam golfa 3 z 92 roku na ten wiek ładnie sie trzyma ale purchelki sie pokazuja auto nie jest garazowane od 2 lat stoi na dwoze siadl mi prawy prug i tylnia klapa nie sa to duze dziurki ale sa i woda tam wpływa ,najgorsze tam gdzie jest szyba na dole jest tam taka szparka i woda z tamtont nie odpływa i gnije,mysle ze trzeba bylo by ja wypelnic sylikonem
ja mam golfa 3 z 92 roku na ten wiek ładnie sie trzyma ale purchelki sie pokazuja auto nie jest garazowane od 2 lat stoi na dwoze siadl mi prawy prug i tylnia klapa nie sa to duze dziurki ale sa i woda tam wpływa ,najgorsze tam gdzie jest szyba na dole jest tam taka szparka i woda z tamtont nie odpływa i gnije,mysle ze trzeba bylo by ja wypelnic sylikonem
Hej.(1996) Ja mam masakre. ta listwa nad rejestracją odpiełem, a raczej ledwo się trzymała, okazały się taki ubytki, że hej. Do tego zamek się popsuł, nie wiem czy, czy klape wymienić z kompletem, czy tylko ten zamek, aż boję się zaglądać, co w środku tej klapy, czemu wycieraczka nie chodzi?...nie wiem, czy trafie taką klape w kolorze Kameleon (fioletowo-granatowy) , a tak poza tym wdzięczne auto, zawieszenie ost. wymieniałem - inne auto...
Blacha do kitu w golfie 3 94r. a najgorzej tylna klapa ruina i podwozie tez. (wszystko zalezy kto jak dbał ja mam go od roku wiec kupilem w kiepskim stanie u niektórych widzialem w lepszym stanie ale jak ktos gararzował i czesto konserwował). Szilnik ok.
Golf 3 z 1993r-wcześniej w temacie korozji nadwozia pisałem ale potwierdzam klapę,ja wymieniłem na tą z 97 roku i rok mija jak wszystko ok a progi teraz wymieniam,dobrze zabezpieczę.Koledzy jednak lepiej podnosić auto na wahaczu,bo te progi mają słabą blachę i są podatne na wgniatanie-moje takie zdanie.Mocną stroną golfa 3 jest silnik (i diesel i benzyna)ale blacha do końca nie.Trudno,to silnik jest sercem samochodu.Pozdrawiam
Ja znowu sie dziwie,bo widze ze duzo ma ten problem z ta klapa,ja mam golfa z 1994 roku,przejechane ma 236 tys.km a klapa jeszcze jak nowa,pod szyba nie ma ani jednego pecherzyka reszta tez nigdzie nic,patrzylem dokladnie,nawet odkrecalem ta listewke z tablicy i jest ok.
rocznik 94 korozja klapy pojawiła się przy 230 tysiącach. Wydaje mi się, że z powodu tej listwy plastikowej z zamkiem. Po prostu woda jest źle odprowadzana. Ja wymieniam całą klapę.
Ja ma Golfa z 94r i z tylną klapą jeszcze nic, a nic nie robiłem, bo jet w stanie idealnym. Jedynie przy progach przy uszczelkach coś zaczyna być widać.
Witam wszystkich. To fakt, klapa...
Po sprowadzeniu cztery lata temu klapa była malowana bo miała lekkie oznaki korozji. Obecnie jej wada konstrukcyjna + kochana sól zimowa sprawiły że wymieniam ją na nową z rocznika 97.
Myślę, że będzie spokój na dłużej...
Witam ja mam mk3 z 93 r. tylna klapa malowana juz dwa razy, raz pod szybie bo gniło nad kierowca a co do progów to kupiłem go z pozaginanymi - użyłem włókna szklanego!! trzyma lepiej niż ruski termos. Gnije pod uszczelkami na łączeniach zwłaszcza w tylnych drzwiach. a tak porysowany cały i nic mu sie nie dzieje.
mam podobny problem z moim golfem 1994r 1.8 90km gt special-rdza pojawila sie przy odplywach z dolu oraz na progach tak, ze luszczy sie fabryczna konserwacja i sa wielkie problemy z podniesieniem auta fabrycznym podnosnikiem vw-poprostu prog jest wgiety i niema punktu zaczepienia-podnosnik sie zeslizguje:(((pomoc wtedy moze tylko warsztat z 4 punktowym podnosnikiem...klapa tylna jednak w porzadku:)
Ja miałem/mam dwa Mk.3 Oba z `96r., z tym, że pierwszy był rocznik modelowy `97. I o ile RM`96 rdzewieje - progi, podłoga przy otworach (odpływach) technicznych, przy `krańcówkach` oświetlenia wnętrza i w wielu innych - o tyle RM`97 od rdzy był generalnie wolny, tylko purchawki na tylnej klapie.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu