- Autor: michaf
- Kategoria: silnik
Od ponad roku mam ten sam problem: bardzo niskie wolne obroty (550-600), czasem falujące, przy każdym wysprzęgleniu silnik gaśnie, czasem od razu a czasem po kilku wahnięciach 400-1000 obr/min. Te same objawy na gazie (wtrysk sekwencyjny) i benzynie (na benzynie jest nieznacznie lepiej, ale tez prawie zawsze gaśnie). Dodam że na zimnym silniku jest o.k., problem zaczyna się po paru kilometrach. Wizyty u kilku mechaników: 1. Po przeczyszczeniu przepustnicy, włożeniu nowej sondy lambda, czujnika temp. silnika, świec, przewodów zapłonowych, sprawdzeniu drożności układu wydechowego i sprawdzeniu układu zapłonowego nastąpiła nieznaczna poprawa, na trzy dni. Potem wszystkie objawy wróciły. 2. Sprawdzenie przepustnicy u specjalisty na komputerze, przepustnica nie chce się zaadaptować - wniosek mechanika - uszkodzona przepustnica. 3. Kolejny mechanik sprawdza przepustnicę i twierdzi że jest ok! Diagnostyka instalacji gazowej, silnika (brak błędów), wymiana regulatora alternatora, łożysk i szczotkotrzymacza w alternatorze. Kolejna nieznaczna poprawa na kilka dni, potem objawy wróciły. 4. Sposób teścia: wlać płyn do czyszczenie wtrysków. Wlałem, pojechałem też do mechanika, który wyczyścił wtryski. Po tym wszystkim cudowna jazda przez tydzień!, po czym nastąpił powrót do wszystkich złych objawów. O co chodzi? Po każdej poprawce przez kilka dni było lepiej, potem znowu źle. Ogólnie spalanie jest w normie, silnik ciągnie jak trzeba (jak na 60 KM przystało:)) \"tylko\" to irytujące gaśnięcie. Proszę o pomoc
Średni koszt
przejechania 100 km
28,00 zł
Komentarze
zgasł niechce odpalić silnik kręci jest iskra ,czy ktoś wie?????
zgasł niechce odpalić silnik kręci jest iskra ,czy ktoś wie?????
układ wlotu może lewe powietrze