- Autor: ~GT.
- Kategoria: silnik
Po zagrzaniu silnika, gdy zostawał nawet na kilka minut na parkingu, zawsze musiał zaznaczyć teren kilkoma kroplami oleju - prawie jak pies na obcym terenie. Miska od dołu była mokra, jednak od wymiany do wymiany oleju i filtra (10W/40) nie widziałem spadku poziomu oleju na bagnecie (może 1-2 mm, więc tyle co nic). Wiadomo olej się zużywa, odparowuję częściowo i przedostaje się do komory spalania, ale ile zostało wlane do silnika, tyle mniej więcej było zlewane, a krople zawsze zostawały na podłożu. Pęknięta odma przy bloku silnika - niby niewielka szczelina, a jednak olej się z niej wydostawał i rozlewał na silnik i kapał na ziemię. Prosto - dwie śruby fi-8 jedna opaska i 20 minut roboty. Plus ściągnięcie osłony górnej silnika.
Średni koszt
przejechania 100 km
20,00 zł
Komentarze