- Autor: ~Damian
- Kategoria: silnik
Witam jestem posiadam Golfa III 1.8 ABS. Usterka tkwi w tym ze auto w przedziale 1.8 do 2.5 obr. silnik szarpie, przerywa, tak jak by nie dostawał paliwa. Wymieniałem już dużo rzeczy i dalej nie wiem co może być powodem tego. Auto było u mechanika i nic nie stwierdził niby wszystko gra, każde czujniki, ciśnienie paliwa. Wymieniałem już pompę, komputer sterujący, wszystkie filtry. I znalazłem temat, gdzie ktoś opisał podobny przypadek i ze pomogła mu wymiana czujnika halla. Czy to może mieć z tym coś wspólnego ?? Bo ponoć czujnik może być albo zepsuty albo dobry, jeżeli nie działa to auto nie odpali. I jeszcze taka uwaga ze jeżeli w tym momencie kiedy szarpie wrzucę na luz to obroty spadają bardzo szybko i potrafi silnik zgasnąć, dlatego muszę nie raz na luzie dodać gazu. Jeżeli ktoś miał podobny przypadek i udało mu się to zlikwidować to prosiłbym o odp.
Średni koszt
przejechania 100 km
28,00 zł
Komentarze
mozna cos wymieniac na pale, to tylko kosztuje pieniadze i stres ze nadal jest to samo.
matoda na kopulke i palec: wyczyscic i sprawdzic czy nie zbyt duzo nadpalone.
na przewody: spryskiwacz do kwiatow.spryskac je na odpalonym silniku i zobaczyc czy nie sieją iskrą, jak tak to do wym.
sprawdz ustawienie zaplonu.pod palcwm masz przykrywke na hala,ona jest taka jekby plastikowa, z wiekiam sie metalizuje, usun ja.
sprawdz przepustnice,w sesie potencjometr.przemyj przepływomiez.
jak jezzdzisz na gazie to:filtr ,gazu membrany,elektrozawory.
powodzenia
ps:sprawdz masy,polaczenia elektrczne na wtyczkach,
sprawdz czy nie jest ci oby zielono
W moim przypadku cewka WN miała przebicie do masy... póki było w miarę sucho było ok dopiero rano lub podczas deszczu zaczynały się cuda.
Możesz to sprawdzić uruchamiając samochód w ciemnym miejscu (np w garażu) i spryskać cały układ zapłonowy wodą. Wtedy okaże się czy to jest to. Jeśli są przebicia na kopułce to wymień wszystko... i przewody i kopułkę razem z palcem