Szukaj

Szarpanie autem
Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 90KM 66kW 1991-1997

  • Autor: ~Damian
  • Kategoria: silnik
Witam jestem posiadam Golfa III 1.8 ABS. Usterka tkwi w tym ze auto w przedziale 1.8 do 2.5 obr. silnik szarpie, przerywa, tak jak by nie dostawał paliwa. Wymieniałem już dużo rzeczy i dalej nie wiem co może być powodem tego. Auto było u mechanika i nic nie stwierdził niby wszystko gra, każde czujniki, ciśnienie paliwa. Wymieniałem już pompę, komputer sterujący, wszystkie filtry. I znalazłem temat, gdzie ktoś opisał podobny przypadek i ze pomogła mu wymiana czujnika halla. Czy to może mieć z tym coś wspólnego ?? Bo ponoć czujnik może być albo zepsuty albo dobry, jeżeli nie działa to auto nie odpali. I jeszcze taka uwaga ze jeżeli w tym momencie kiedy szarpie wrzucę na luz to obroty spadają bardzo szybko i potrafi silnik zgasnąć, dlatego muszę nie raz na luzie dodać gazu. Jeżeli ktoś miał podobny przypadek i udało mu się to zlikwidować to prosiłbym o odp.

Komentarze

Dużo osób pisze tu kable świece palec kopułka a chyba tylko w jednym poscie jest cewka. U mnie było to samo. Działy się dziwne rzeczy na większym spalaniu kończąc. Cewka była do wymiany (warto spróbować wymienić, za 40pln kupić oryginalną używkę). Ja też wydałem na kable, świece itd... 250pln a okazało się że winna jest cewka za 35pln. Do ostatnich dni cewka nie dawała znaków że coś jest z nią nie tak. Dopiero w ostatnie dwa dni zaczęły z niej iść iskry na masę. Wniosek, nie musi iskrzyć żeby być zepsutą. Aha co do sondy lambda. Kiedyś miałem całkiem urwane kable od lambdy. Wszystko chodziło super, spalanie dobre. Gość na przeglądzie powiedział mi że mam 10x przekroczony chyba CO2 albo CO. To dało do myślenia i okazało się właśnie że sonda ma urwane kable. Dziwi mnie więc, że komuś pomogła wymiana sondy. Ale może tak jest, nie wiem.
Odpowiedz
witam mam ten sam problem tylko mi na kąpie pokazało, że problem tkwi z czujnikiem halla nawet niewiem gdzie sie znajduje.
Odpowiedz
Do : witam mam golfa 3 1.8lpg i mam problem silnik chodzi na wolnych idealnie obroty nie faluja jak jade zaczyna podszarpwac ale to juz na 4. Musze powoli do dawac gazu ze by go rozpedzic w tedy idzie kable wymieniełem. Na benzynie tez tak jest ale juz mniej co to moze byc pomóżcie:)
Odpowiedz
Tom73 nalej mu z ok pol baku paliwa. W moim 1.8 ABS to pomaga i silnik ladnie chodzi. Slyszalem, ze moze byc to objaw padajacej pompy paliwa. Sproboj nalac, nie zaszkodzi i jakis dodatek do benzyny dolej. POzdro.
Odpowiedz
witam, mam golfa 1,6+Lpg na gazie jest ok.problem pojawia się po odpaleniu na benzynie gdy silnik nie jest jeszcze rozgrzany szarpie jakby dostawał za dużo paliwa. Po podłączeniu pod kompa; dwa komunikaty;czyjnik temperatury, czyjnik położenia przepustnicy.Co do pozostałych elementów zapłonu zostały przeczyszczone:kopułka i palec, przewody wysokiego napięcia sprawne, świece ok. wcześniej jeszcze po sezonie zimowym był przesunięty pasek rozrządu o jeden ząbek,pozdrawiam.
Odpowiedz
witam. mam problem z golfikiem 1.8 + LPG. na gazie jedzie jak szalony ale na benzynce to masakra. problemy z odpaleniem, trudno wkręcić go na obroty. zachowuje się jakby się dławił. wymieniłem swiece, przewody, filtry a objawy nie ustąpily. podpowiedzcie co mogę zrobić, proszę!
Odpowiedz
witam. mam problem z golfikiem 1.8 + LPG. na gazie jedzie jak szalony ale na benzynce to masakra. problemy z odpaleniem, trudno wkręcić go na obroty. zachowuje się jakby się dławił. wymieniłem swiece, przewody, filtry a objawy nie ustąpily. podpowiedzcie co mogę zrobić, proszę!
Odpowiedz
witam mam podobny problem silnik szarpie na wolnych obrotach.wymieniłem kopułkę palec podkładkę na dolocie a on szarpie dalej i przy wolnej jeżdzie w korku robi kangura. Mam już dość golfa3
Odpowiedz
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
9,6
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf III Hatchback