Szukaj

Brak wolnych obrotów.
Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW 1986-1992

  • Autor: ~Reanimat
  • Kategoria: układ wtryskowy
Gaźnik Pierburg 2E, gaśnie po zapaleniu, chyba, że trzymam go na gazie. Aby ponownie go odpalić z wolnymi obrotami muszę max co tydzień odkręcić dyszę sterowania mieszanką powietrza i ją przedmuchać pompką, zakręcić i wyregulować ponownie.
Co może być przyczyną? Dodam, że elektrozawór działa, tylko nie wiem gdzie jest dysza wolnych obrotów. Za niedługo mam zamiar sprawdzić zawór podciśnienia.

Komentarze

też mam ten problem ale ja słyszę charakterystyczne syczenie jak odpalę też takie słyszeliście.
Odpowiedz
to napewno nie jest tą podstawą tez wymieniłem tą podstawe i dalej nie ma
Odpowiedz
Reanimat
jak już pisałem, była to definitywna wina podstawki gaźnika ale dziękuję za wypowiedź
Odpowiedz
dysze wolnych obrotów masz za gaźnikiem od strony szyby przedniej jest dosyć spora ale łatwo ją znaleźć i to może być też wina uszczelki
Odpowiedz
Reanimat
Juz do tego doszedłem co jest przyczyną, otóż:
między gaźnikiem a kolektorem ssącym jest uszczelka, ta uszczelka z kolei zauważyłem jest cała popękana (silnik łapie lewe powietrze) nie wiem jak ona się nazywa fachowo ale to jest przyczyną że auto odpala i natychmiast się wyłącza silnik
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf II 1.3 KAT 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
8,7
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf II