silnik z wtryskiem wielopunktowym na denkach tlokow pozostaje pewna ilosc niespalonego paliwa powlaczeniu stacyjki z tad tez poprzez zamki na pierscieniach tlokowyc splywa po tulejach cylindrowych do miski olejowej podwyzszajac tym stan oleju zjawisko to wystepuje przy ekploatacji samochodu na krotkich odleglosciach
silnik z wtryskiem wielopunktowym na denkach tlokow pozostaje pewna ilosc niespalonego paliwa powlaczeniu stacyjki z tad tez poprzez zamki na pierscieniach tlokowyc splywa po tulejach cylindrowych do miski olejowej podwyzszajac tym stan oleju zjawisko to wystepuje przy ekploatacji samochodu na krotkich odleglosciach
silnik z wtryskiem wielopunktowym na denkach tlokow pozostaje pewna ilosc niespalonego paliwa powlaczeniu stacyjki z tad tez poprzez zamki na pierscieniach tlokowyc splywa po tulejach cylindrowych do miski olejowej podwyzszajac tym stan oleju zjawisko to wystepuje przy ekploatacji samochodu na krotkich odleglosciach
silnik z wtryskiem wielopunktowym na denkach tlokow pozostaje pewna ilosc niespalonego paliwa powlaczeniu stacyjki z tad tez poprzez zamki na pierscieniach tlokowyc splywa po tulejach cylindrowych do miski olejowej podwyzszajac tym stan oleju zjawisko to wystepuje przy ekploatacji samochodu na krotkich odleglosciach
silnik z wtryskiem wielopunktowym na denkach tlokow pozostaje pewna ilosc niespalonego paliwa powlaczeniu stacyjki z tad tez poprzez zamki na pierscieniach tlokowyc splywa po tulejach cylindrowych do miski olejowej podwyzszajac tym stan oleju zjawisko to wystepuje przy ekploatacji samochodu na krotkich odleglosciach
silnik z wtryskiem wielopunktowym na denkach tlokow pozostaje pewna ilosc niespalonego paliwa powlaczeniu stacyjki z tad tez poprzez zamki na pierscieniach tlokowyc splywa po tulejach cylindrowych do miski olejowej podwyzszajac tym stan oleju zjawisko to wystepuje przy ekploatacji samochodu na krotkich odleglosciach
Komentarze