Szukaj

1) Samoistne uszkodzenie tylnego mostu.! Uderzenia przy lekkim dodaniu gazu, czyli np. w czasie skokowych podjazdach w korku, czuć takie uderzenia jakby ktoś z tyłu uderzył lekko w auto.! Nigdy auto nie było nadmierne eksploatowane.! Chociaż termin "nadmiernie" jest czymś z założenia nieznanym w przypadku tego rodzaju auta, przecież to Wół roboczy stworzony z myślą o ciężkiej pracy, również w trudnym terenie (funkcja Offroad.!) Ani razu nie podpinałem przyczepy, żadnych gwałtownych, agresywnych startów.! Jazda wyłącznie po drogach utwardzonych.! 2) Skrzynia biegów DSG z funkcją "S" (Sport), nie lubi gwałtownych zakrętów, zwłaszcza tych z niewielkimi przechyłami.! Wtedy irracjonalne przeciąga biegi, a silnik wyje jakby próbował pociągnąć 40 tonową ciężarówkę z naczepą.! To samo dzieje się jadąc ze sporego wzniesienia, tak w górę jak i w dół.!
Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab Facelifting 3.0 TDI 224KM 165kW 2016-2019

  • Autor: Szofer1961Wro
  • Kategoria: układ napędowy
  • usterka fabryczna
Jak wyżej..
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 2
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

157000 kilometry
Odpowiedz
ja mam Amaroka 3,5 lat i własnie padł silnik szarpanie skszyni to pestka wystarczy wgrac soft jeszcze raz .
przejechałem 15700 km objawiło sie lekkim stukaniem jednego tłoka zawryciłem do serwisu przejechałem 2 km i zgasł dziwne bo odejmowało po jednym tłoku
Odpowiedz
U mnie wystąpił ten sam problem. Zaczęło się od stukania w moście w ten sam sposób. Zakończyło się dużą awaria przy 100 tyś. Rozsypały się łożyska przy moście na półosiach. Do tego problemy z rozrusznikiem - wymieniony w ramach akcji serwisowej. Ale i tak bardzo lubię to auto :-)
Odpowiedz
Mam jeszcze co najmniej 9 pozycji usterek do dodania, ale przedtem muszę ochłonąć trochę z emocji, siłą rzeczy towarzyszących pisaniu, o jakichkolwiek usterkach w aucie za 50.000 euro...
Odpowiedz
Przepraszam zapomniałem dodać że auto posiadam jako pierwszy właściciel.! Tylko Ja nim jeżdżę.! Opisane usterki wystąpiły po 20 tys. przebiegu. Auto w tej chwili ma 64 tys. kms Dokupiona pełna 3 letnia gwarancja, wersja Full.! Czyli jak na nowe auto.
Jednak Serwis VW z uporem Maniaka albo twierdzi że to typowe, albo udaje że nie widzi żadnych usterek.! Ciekawostką jest Natomiast obowiązek płatnych przeglądów, pomiędzy głównymi, tymi co dwa lata,pod rygorem utraty gwarancji.! Ale pomiędzy tymi przeglądami twierdzą że skoro koła się kręcą to jest ok. Cena tzw. Serwisu, czyli przeglądu pomiędzy głównymi to od 250 euro w górę.! Innymi słowy Masz płacić za nie swoje auto.! Musisz mieć największe możliwe ubezpieczenie(Foll Casco + Teil Casco),.! Musisz płacić przeglądy pomiędzy przeglądami.! Gwarancję Musisz płacić.! Wyższe podatki, bo to przecież tzw. Gelände Wagen, czyli małe użytkowe auto terenowe Ciężarowe.!
Natomiast VW będzie robić wszystko (czyli jak najmniej żeby utrzymać auto w porządnej kondycji.!) żeby nie naprawiać usterek za cenę zawartą w Gwarancji.!
Wniosek..? No może ktoś Mi podpowie bo na tą chwilę po 2 latach posiadania oraz spłacenia 1/5 wartości auta w momencie zakupu (Wersja High Line + Webasto Mokre.!!) czyli 50.000 Euro.. Opłacalność tej do tej chwili "eleganckiej użytkowej zabawki" mieści się w kategorii depresji finansowej.! Czyli bardziej opłacałoby się posiadać (nawet w leasingu.!) auto ciężarowe np. Mercedes Actros z naczepą dowolnego typu..
Odpowiedz
Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab Facelifting