Szukaj

Typowe usterki

Podsumowanie 7597 usterek Filtruj
Immobiliser.
  • Lancia Dedra
  • instalacja elektryczna
Lancia posiada immobiliser w kluczyku. Na desce rozdzielczej jest kontrolka "code", która powinna zgasnąć po ok 2 sec. Czasami zdarza się, że nie chce zgasnąć, trzeba rozebrać kolumnę kierownicy, tam jest pierścień, który dostaje luzów. Przed rozebraniem można też sprawdzić wyłącznik bezwładnościowy, który znajduje się w puszcze pod...
Karoseria.
  • Opel Corsa A Hatchback 1.2 S 55KM 40kW 1982-1992
  • nadwozie
1 komentarz
Spora przerwa między tylną szybą a klapą bagażnika.
  • Seat Cordoba I Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-1999
  • inne
Powoduje, że jesienią mam mnóstwo liści i innego syfu, który widzę po otwarciu bagażnika. Na szczęście nie wpada do środka, nawet po otwarciu klapy.
1 komentarz
Zakłócenia CBradia.
  • Fiat Bravo II
  • inne
Instalacja silnika zakłóca CBradio, po zapaleniu silnika (pyrkocze) słychać obroty silnika. Parujące tylne lampy. Korozja felg po 4 tys. km.
1 komentarz
Rdzewiejące tylne podłużnice przy mocowaniu belki zawieszenia.
  • Volkswagen Golf I Hatchback
  • nadwozie
Pierwsze miejsce, które atakuje rdza. Lepiej naprawiać od razu.
Korozja.
  • Mazda Seria B IV
  • nadwozie
Mam model z 2000r. Korozja pojawiła się na błotnikach, za tylnymi lampami i na pace. Przebieg 160 tys. Auto wcześniej było używane na północy Szwecji. Nie jest garażowane.
Skrzynia biegów.
  • Nissan Altima I
  • układ napędowy
Skrzynia biegów szarpie.
Zawieszenie.
  • Syrena 103
  • układ napędowy
Problem był w przednim zawieszeniu w sworzniach - się po prostu ukręcały i czasami koło nas wyprzedzało podczas jazdy.
Zacinanie pasa na tylnej kanapie.
  • Skoda Octavia II
  • wnętrze
Autko z 04.2008r - na tylnej kanapie w czasie jazdy zacina się pas bezpieczeństwa. Jadąc ze stałą prędkością i próbując się przechylić do przodu pas daje się wyciągnąć, a następnie zacina się w przednim położeniu.
2 komentarze
Poduszki silnika w dieslu 2.1.
  • Peugeot 605
  • inne
Co jakiś czas trzeba je wymienić bo inaczej kierownica skacze od wibracji. Dość drogie oryginalne, ale da się to zrobić dość tanio kupując je z internetu prawie jak za darmo. Wymiana jest też mało skomplikowana nawet samemu. Po wymianie można znowu jeździć przyjemnie i śpiewać po francusku. Pozdrowienia
1 komentarz