Szukaj

Typowe usterki

Podsumowanie 7641 usterek Filtruj
Awaryjny układ wspomagania.
  • Alfa Romeo 145
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
3 komentarze
Słabe zabezpieczenie złącz elektrycznych w komorze silnika.
  • Volkswagen Passat B4
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
Korozja miski olejowej.
  • Toyota Carina I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
Podatne na uszkodzenia elementy zawiesznia.
  • Mazda 626 IV
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
1 komentarz
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne.
  • Daewoo Lanos
  • części blacharskie
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 52
Korodują nadkola, tylne okolice łączeń progów, podwozie oraz mocowanie zawieszenia do karoserii. Często korozja występuje także w okolicy łączeń dachu z szybami.
18 komentarzy
Podatny na awarie układ elektryczny.
  • Nissan Primera II
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 17
8 komentarzy
przekręcające się panewki
  • Kia Carens III 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW 2006-2012
  • silnik
  • 132 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 12
Przy 132 tyś, w trakcie wyprzedzania na autostradzie zredukowałem bieg po chwili usłyszałem jazgot i terkotanie tak objawiły się przekręcone panewki. 5 minut później stałem już w mopie i ze zdechłym autem. Mechanik co naprawiał auto srogo mnie skasował i powiedział że te silniki CRDI tak już mają. Pół roku później żona zredukowała bieg i...
5 komentarzy
Niska jakość przekładni kierowniczych.
  • Opel Vectra A
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 12
2 komentarze
Pękające głowice w silnikach 2.0 benzyna
  • BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 36
Po przegraniu się silnika, najczęściej przy padaniu termostatu, później - naprawa, planowanie, wymiana uszczelki i inne pierdoły... Kupując auto z tzw. Niemiec, nie wiadomo ile razy przegrzano już głowicę i ile jeszcze takich sytuacji wytrzyma... Nawet na forum BMW POLSKA o tym piszą, że wystarczy ze trzy razy przegrzać i po zawodach. Czemu o...
21 komentarzy
Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 7
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki,...
4 komentarze