Mocowanie foteli do podłogi rdzewieje i przy każdej wizycie przeglądowej trzeba je malować.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 26
Nie wystąpiła: 16
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~pachmiel
10 lat temu
0
najgorzej ze tych srub niemozna odkrecic moze podsuniecie pomysl jak to dziadostwo odkrecic kupilem juz klucz do tych srub nr 45 i wmoment sruby sie obrobily i ani drgnely gratuluje pomyslu takich srub producentom
Ja co roku po zimie papier ścierny pędzelek i podkład i jak mam lakier w sprayu to prysnę przysłaniając okolicę tekturą. Weszło mi to w krew tak jak wymiana oleju, filtrów itp. Ale nie narzekam bo jak 11 lat temu wyjechałem z salonu to mnie ani w ASO ani u innych mechaników nigdy nie widzieli.
W moim z 2001 roku praktyczne od nowego tylko lewa podpórka przednia rdzewieje mimo, iż sam ją wymontowłem,trawiłem,pomalowałem podkładem i czarną emalią i nadal rdzewieje. Myślałem że to taka jedyna się trafiła a tu czytam, że to stały fragment w Toyocie - aż nie wypada...
Szczerze mówiąc pozostawiam to zawsze serwisowi, ale sądząc po śladach wokół, raczej nie odkręcają foteli. A czym? czyszczą rdzę na pewno i nakładają jakąś czarną podkładówkę czy coś, może hamerite, chyba to nie ma większego znaczenia. Niemniej przed następną wizytą przeglądową znowu zwykle pojawia się potrzeba zgłoszenia:)
Tzn. wg mnie trzeba, serwis sam nic mi podpowiadał w tej sprawie. Po prostu jak widzę że zardzewiałe to tak mi się nasunęło że trzeba pomalować;) W dużym fiacie mi przerdzewiało i sie fotel chwiał (może nie najszczęśliwsze porównanie;))
o malowaniu nic nie wiedziałem i nawet nie miałem pojęcia że trzeba malować ja mam od ładnych paru lat cały czas zardzewiałe mam nadzieje że się nie wykruszy
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu