- Autor: KrecikD
- Kategoria: układ napędowy
- usterka wystąpiła przy przebiegu 8 tys. km
Problem polega na "ściąganiu" pojazdu na prawą stronę, Podczas eksploatacji pojazdu odkryłem że pojazd przy każdej prędkości na odcinku ok 100m jest ściągany na prawo, trzykrotnie była ustawiana geometria kół w serwisie TOYOTA aż trafiła do serwisu Wałbrzych jako głównego serwisu z pełną obsługą niestety bez rezultatu problem występuje nadal. W wyniku takiej usterki czy wady nie można używać asystenta pasa utrzymania trakcji LTA ponieważ trzeba ciągle korygować jazdę skręcając kierownicę w lewo. Po przejechaniu ok 200km z ręczna korekcją bardzo bolą ręce. Nie wiem jak skończy się ten temat. Zaznaczam że zawsze kupuję auta z salonu przez 20l i jest to drugie auto Toyota i najgorsze jakie kupiłem i ostatni. Służę materiałem zdjęciowym i filmowym.
Średni koszt
przejechania 100 km
24,00 zł
Komentarze
Auto delikatnie ściąga i mam wrażenie ze pływa. Serwis niby ustawił zbieżność ale problem pozostał. Po miesiącu poprawiali niby jest lepiej, ale to nie jest jak był nowy. Kiedy odbierałem nowe auto zwróciłem uwagę na kat pochylenia. Tylnich kół. Były bardziej pochylone. Pytałem. - tak ma byc. Po około 60 tys. Auto ledwo trzyma parametry pochylenia kół tylnich.
Może tu problem?
Za rok kończy mi się gwarancja pytanie czy to uznają?
Pytanie czy to jest objęte gwarancją i jak długo mozna sie tak bawić w korekty, aż ktoś potraktuje to poważnie.
Mimo korekcji geometrii w serwisie , po kilkuset kilometrach problem
Powrocil
Rozwiązałeś jakoś ta sprawę
Myslalem ze moze problem opon zimowych. Sprawdzone zostały. Wykryli jakąś anaomalię, ale producent uznal ze wszystko ok. Zresztą na letnich zjawisko także występuje, choć jest mniej wyraźne, więc to nie kwestia opon.