Silnik bez względu na temperaturę ma wypadanie zapłonu i w związku z tym nierówną pracę na niskich obrotach. Kompresja po 12.5 bara na wszystkich cylindrach.
Komentarze
Kamil
4 miesiące temu
Rozwiązanie problemu
0
Regulacja luzów zaworowych. Cała regulacja polega na dobraniu szklanek odpowiedniej grubości lub wyszlifowaniu ich na odpowiednią grubość. Cała operacja nie jest trudna bo wystarczy jedynie wyjąć wałki rozrządu które bez problemu wychodzą po zdemontowaniu rozrządu na łańcuchu, osłony rozrządu, koła pasowego wraz z całym napędem paska PK, miski olejowej, pokrywy zaworowej, pompy wspomagania, łapy silnika przedniej i prawej, podstawy pompy ABS, prawego reflektora, przedniego zderzaka części instalacji elektrycznej, cewek zapłonowych, obudowy filtra powietrza, prawej dolnej osłony silnika i prawego przedniego koła. Całość ułatwia fakt iż niektóre śruby mocujące są widoczne gołym okiem.
Komentarze