- Autor: Witold
- Kategoria: układ wydechowy
- usterka wystąpiła przy przebiegu 255 tys. km
Kupiłem samochód 2018 rocznik, przebieg 255400 w 2021r po wyjeździe z salonu i przejechaniu 400km pojawił się komunikat brak płynu AdBlue®, po dolaniu za 6zł komunikat zgasł. Po przejechaniu 300km pojawia się komunikat AdBlue®; Układ czystości, spalin SCR; klucz serwisowy. Serwis twierdzi, że za małe przebiegi wykonuje tym samochodem dzienne. Mam inny samochód z AdBlue®, robię te same przebiegi brak komunikatów. Ostatnio zregenerowałem filtr cząstek, przejechałem 200 km, pojawił mi się komunikat AdBlue®; Układ czystości, spalin SCR; klucz serwisowy. Serwis odmawia naprawy, warunkowo został na parkingu serwisu dilera. Diagnostyka Toyoty a Citroena tego samego samochodu są skrajne.
Toyota twierdzi, zła eksploatacja, do wymiany filtr cząstek, Citroen do wymiany zbiornik z płynem AdBlue®; z pompką.
Odradzam kupienie tego samochodu do eksploatacji tylko w mieście. Jak i korzystanie z serwisu Toyoty, Klient traktowany jako zło.
Komentarze
Za wymianę wtryskiwacza adblue musiałem zapłacić, auto było na gwarancji.
Problemy z audio, trzeszczy tylny lewy głośnik. Serwis walczy od lutego 2022 do teraz czyli 08/2023.
Usterki sworzni wahaczy lewa i prawa strona. Wytrzymują 50kkm.
Chciałem wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów. Pracownik serwisu podał cenę 1000zł. Drugi pracownik przy przyjmowaniu auta na serwis podniósł kwotę do 1800zł z informacją że do skrzyni wchodzi 6l oleju, koszt oleju to prawie 300zł. Pracownik części zamiennych na podstawie VIN podał cenę oleju 690zł/L, i informację, że do skrzyni wchodzi ok 2L. Paranoja.