Szukaj

poziomowanie świateł ksenonowych
Toyota Prius II

  • Autor: ~Łukasz
  • Kategoria: inne
Witam, mam Priusa 2005, przebieg 80tys km, wersja amerykańska sprowadzona do Polski jako nowa przez poprzednią (jedyną) właścicielkę. Do tej pory pojawiły się 2 problemy: słaby akumulator (nie chodzi o baterie do jazdy na prąd, tylko akumulator rozruchomy, podtrzymujący zasilanie) oraz automatyczne poziomowanie świateł ksenonowych. Ta druga usterka uciązliwa, wymiana mechanizmu kosztuje ok. 2000zł. Czytałem na forach USA - częsta bolączka tej wersji Priusa. Polecam zatem wersje europejskie, bez ksenonów - taką bym teraz kupił! Z "braków" mojej wersji trochę uciążliwy jest brak kamery cofania - niewiele widać do tyłu przy manewrach, a widziałem że ta funkcja fajnie działa. Reasumując: jak kupujesz - kup z kamerą cofania i bez ksenonów! Pozdrawiam!
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 0
Nie wystąpiła: 0

Komentarze

u mnie trzeci rok bezawayjnie... w przepbiegu pomiedzy 140.000 - 210.000, tylko tankowalem,
Odpowiedz
ja zamontowalem samemu kamerke, kamerki Pal dzialaja z oryginalnym wyswietlaczem, tak czy siak i tak nie umiem tym parkowac anijezdzic do tylu :D
Odpowiedz
W pełni zgadzam się z tym co napisał poprzednik. Mam Priusa 2011, zrobiłem 150 tyś. na taksówce, zero problemów. Kamerka niezbędna. Jeden minus to prawy przedni słupek, bardzo gruby i pomimo szybki utrudnia widoczność nadjeżdżających pojazdów z prawej strony a szczególnie rowerzystów i motocyklistów.
Odpowiedz
Zgadzam się właśni kupiłem Priusa 2008 z kamerą i światłami halogenowymi. Kamera mistrz świata. Bardzo ułatwia parkowanie i cofanie. Powinni montować w każdym aucie! Parkowanie staje się banalnie proste. A ze światłami nie ma problemu. Polecam gorąco to auto!
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Toyota Prius II
Średni koszt przejechania 100 km
22,50 zł
5,0
l/100km
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Prius II