- Autor: Mechanik
- Kategoria: inne
- usterka wystąpiła przy przebiegu 400 tys. km
Ogólnie jest to dobry i poczciwy samochód niemniej przy przebiegach blisko 400 tys km. Będziesz mieć wydatki !
Najczęściej występujące usterki wynikają ze zużycia elementów, które bądź co bądź mają już dobrze ponad 10 lat.
Przed zakupem autko koniecznie należy sprawdzić w stacji ASO gdyż spora część usterek może wystąpić nagle i nawet uczciwy sprzedający może nie być świadomy ich występowania.
- Wtryskiwacze - tylko diagnostyka komputerowa!
- Zawieszenie pneumatyczne - najczęściej zużywają się miechy i w zasadzie podlegają wymianie co 150 - 200 tys. km, usterka często występuje nagle w najmniej odpowiednim momencie nie dając wcześniejszych objawów.
- Skrzynia biegów - nawet bardzo zadbane egzemplarze czeka remont przed 400 tys km.
- EGR - koniecznie sprawdzić przed zakupem stan zaworu recyrkulacji spalin,
- Zaciski hamulcowe - bolączką tych modeli, bardzo często dochodzi do zapieczenia tłoczka, szczególnie przy zmianie stylu eksploatacji samochodu.
Ponadto reklamy Toyoty "Milion kilometrów po bezdrożach !" z okresu wprowadzenia modelu do sprzedaży to ściema.
Według mnie modele z przebiegiem blisko 400 tys. km to złom i przestrzegam przed zakupem !
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 5
Nie wystąpiła: 0
Średni koszt
przejechania 100 km
110,00 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu