Szukaj

problem z uruchomieniem
Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2016-2019

  • Autor: goswoz40
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 8 tys. km
Wystąpił problem z uruchomieniem samochodu - został odpalony z kabli. Wyświetlał się komunikat - system hybrydowy nie działa i inne kontrolki. Samochód w okresie gwarancji - ma niecałe dwa lata. Po wizycie w ASO Toyota nie stwierdzono żadnej usterki. Po zresetowaniu oddano mi samochód jako sprawny. Po 2 tygodniach awaria powtórzyła się - ponownie został odpalony z kabli. W serwisie stwierdzono usterką akumulatora - został wymieniony na nowy. Do tej pory przez 3 tygodnie jest ok, awaria nie powtórzyła się.

Komentarze

J.S. Potwierdzam wszystkie negatywne opinie.CH-R 2.0 l kupiona w 2020 r w salonie Toyoty ,wielokrotna konieczność odpalania
auta na kable.Akumulator padał zarówno w lecie jak i zimie.Baterie w pilotach samochodu i alarmowym kończą się po 2-3 m-cach.Brak sygnalizacji rozładowywania się akumulatora rozruchowego jak i kończenia żywota baterii w pilotach.To w takim
samochodzie tej marki to kompromitacja.Serwis powszechnie mówi że to powszechne w CH-R zjawisko.Co dalej trzeba upowszechniać te opinie i domagać odszkodowań lub wymiany samochodu,gdyż z upływem czasu problemy narastają.
Odpowiedz
O NIE- dlaczego nie przeczytałam tych opinii 2 msc temu? Toyota C-HR Hybryda 2023/podobno 6 generacja!!
Już drugi raz w ciągu 2 tygodni nie odpala. Go Stoi w garażu, jest ciepło o co chodzi? Goście z assistance się śmieją,żę w 70 % wezwań do hybryd Toyoty to rozładowany akumulator. Dziś usłyszałam w serwisie Toyoty, że za mało jeżdżę. Nie wierzę - za 150 tys, ktoś chyba robi ze mnie głupka! Chyba nie mam tyle wytrzymałości co niektórzy tu 2lata,4 lata.
To się skończy w sądzie !!!
Odpowiedz
Znając problemy akumulatorów w hybrydach Chr od razu po zakupie auta kupiłem booster. Niestety Toyota się nie popisała. Pewnie z tego powodu nie ma normalnego doświetlenia drogi do domu, poza tym nie można załączyć radia przy wyłączonym silniku. Zobacz Toyota jak sprytnie poradziła sobie z tym problemem Kia Sportage hew. Patrz i ucz się.Jest jeszcze sporo niedociągnięć w tym aucie ale kto ich dziś nie ma.
Odpowiedz
Mam chr gr sport 2021 i juz 2 razy padł mały akumulator. W dzień 1 przeglądu gwarancyjnego aku padło ,stał w garażu 8 dni. Podpialem prostownik na parę minut i odpaliłem aku miał 8 volt. Serwis stwierdził że trzeba często jeździć albo zaopatrzyć sie w booster. Kpina. W teście serwisu aku jest ok. Tureckie badziewie MUTLU czy coś takiego. Auto za blisko 150 tys. a ja się martwię czy odpali. Teraz za każdym razem assistance laweta i do serwisu bez odpalania i tak do skutku bo to nie jest normalna rzecz aby po tak krótkim czasie aku padł
Odpowiedz
Jaki silnik?
Odpowiedz
Silnik 2.0 akumulator jak od malucha Mutlu 45 ah 260A
Odpowiedz
Wyminic aku na 54ah np. Bosch C5 ... i problemu znika.
Niestety fabryczny aku 44ah ma za mała pojemnosc (2018) ... obecnie ponoć fabrycznie jest montowany 54ah.
Problemem jest moim zdaniem wada programu komputera , który przy każdym otwarciu drzwi kierowcy wlacza pompe/py ABS w celu doładowania hydroakumulatora hamulcow... bez względu czy chcemy uruchomić samochod czy np. wyjąć coś z samochodu.
Pozdr uzytkownikow
Odpowiedz
Toyota CH-R zakupiona w salonie. Auto ma 3 lata za miesiąc. Ilość razy odpalania na kable po roku chyba 5-7 razy i to zawsze w zimę. Akumulator zmieniony w zeszłym roku. 2 dni temu nie odpalił wiec serwis odpalił na kable, po przejechaniu na drodze szybkiego ruchu 40 minut i zostawieniu auta na parkingu przez 2h auto nie odpaliło i wylądowało w serwisie. Toyota serwis twierdzi, że żona mało jeździ. Ja mam jeep compass, jeżdżę w zimę, jeszcze mniej bo pracuję z domu i nie miałem problemu ani razu. Kiedy przyjeżdża pomoc drogowa odpalić auto na kable to mówią, że w Toyota CH-R to standard. Wniosek - sprzedajemy auto po zakończeniu leasingu i może zmienimy baterię na mocniejszą ale wątpię żeby to coś dało. Tragedia!
Odpowiedz
na okrągło mam ten problem co robic jednego dnia odpali drugiego nie odpali
Odpowiedz
Auto ma poł roku. Dokładnie ten sam problem. Auto ostatnio nie jeździło przez tydzień i już nie zapaliło. Argument, że hybrydą trzeba często jeździć do mnie nie przemawia. Pojedzie człowiek na wczasy, zostawi auto na lotnisku, a po 2 tygodniach trzeba odpalać na kable... tragedia
Odpowiedz
DZIWNE BO NIE MAM Z TYM PROBLEMU A TEZ BYWALO ZE TYDZIEN MI STALO AUTO
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota C-HR I Crossover