- Autor: mikewharp
- Kategoria: układ hamulcowy
- usterka wystąpiła przy przebiegu 56 tys. km
Aygo 2015. Przebieg 56 tys. tarcze i klocki przód do wymiany. Koszt w serwisie to ponad 1400 zł !!!
Nie spodziewałem się przy takim przebiegu. Dla porównania w golfie VI mam 128 tyś i tarcze przód spokojnie wytrzymają następny komplet klocków.
To co prezentuje toyota to jakieś nieporozumienie. Jakościowo mocno odstają od konkurencji z zachodu pod każdym względem. Ceny serwisowania bardzo zbliżone jak nie wyższe. Komfort i jakość nieporównywalna na zdecydowany minus dla toyoty, która nauczyła się perfekcyjnie tłuc swoje autka na taśmie po taniości o czym przekonują się kolejni właściciele tej marki.
Niezawodność to mit. Śmiem twierdzić że jedyną możliwością utrzymania wysokiej niezawodności tych aut jest trzymanie ich w garażu, częste odkurzanie i wyjazd raz na tydzień do kościoła.
Komentarze
Jak ktoś jeżdzi jak ełnuch to będzie marnował paliwo .klocki tarcze i jnne podzespoły.