Szukaj

Sprzęgło.
Suzuki SX4 I

  • Autor: ~czardek
  • Kategoria: układ napędowy
Źle wchodzące biegi 1,2 i wsteczny. Spalone sprzęgło po 30000 km poprzedzone smrodem spalenizny przy większych obciążeniach. UWAGA !!!! koszt naprawy sprzęgła (wymiany) ponad 3000 zł.
Uważam że jest to usterka fabryczna gdyż u moich 3 znajomych też poleciało sprzęgło.
Odpowiedzialność powinien ponieść producent
Ta sytuacja jest skandalem !!!!!!!
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 11
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Sx 4 w rodzinie był od początku 2010, kupiony w salonie jako auto testowe. Najpierw teściowa jeździła do pracy, potem teścio używał a od 2 lat Zona jeździ do praacy. Nigdy nikt nie miał uwag do sprzęgła, trochę auto wibrowało przy 60km/h ale samo przestało [może chwilowo], tłucze coś przy prawym kole z przodu, mechanik sobie z tym nie poradził. No ale wczoraj ja dosiadłem 4x4 bo chciałem sprawdzić jak się w śniegu jeździ tym napędem. Auto mnie zachwyciło, ale niestety nie sprzęgło.
Smród sprzęgła przewietrzyłem, pozostał jednak poślizg. Może do wiosny żona "doczłapie" jeżdżąc delikatnie. myślałem że to kwestia regulacji, ale w hydraulicznej wersji takowej nie znalazłem. Po powrocie do domu spojrzałem do instrukcji auta i tam czarno na białym napisane, że napęd 4x4 nie służy do zabawy w śniegu i błocie. - ciekawostka.
Pewnie tak napisali, by można było odrzucać reklamacje spalonych sprzęgieł.
Pozdrawiam
Odpowiedz
mi sprzeglo poddalo sie dopiero po 200tys km ;D wymiana 2tys.
Odpowiedz
Kupiłem wersję japońska używana z prawie 100 tys. km i przejechałem kolejne 60 tys. km i ani jednej usterki i żadnej wymiany sprzęgła sedan silnik 1.6 benzyna
Odpowiedz
Mnie sprzęgło padło po 35tyś.km.W poprzednim aucie padło po 100tyś.km.Ogólnie sx4 to badziewie,jedynka i wsteczny wchodzi co drugi trzeci raz pozostałe wady pomijam.Chcę się go pozbyc tylko kto to badziewie kupi.Mówiono mi że mam farta bo dostaje wersje Japońską dużo lepszą od europejskiej.Dziś po trzech latach eksploatacji widzę że badziewie to zawsze badziewie obojętnie czy w wersji japońskiej czy europejskiej.
Odpowiedz
Mnie sprzęgło padło po 35tyś.km.W poprzednim aucie padło po 100tyś.km.Ogólnie sx4 to badziewie,jedynka i wsteczny wchodzi co drugi trzeci raz pozostałe wady pomijam.Chcę się go pozbyc tylko kto to badziewie kupi.Mówiono mi że mam farta bo dostaje wersje Japońską dużo lepszą od europejskiej.Dziś po trzech latach eksploatacji widzę że badziewie to zawsze badziewie obojętnie czy w wersji japońskiej czy europejskiej.
Odpowiedz
Mnie sprzęgło padło po 35tyś.km.W poprzednim aucie padło po 100tyś.km.Ogólnie sx4 to badziewie,jedynka i wsteczny wchodzi co drugi trzeci raz pozostałe wady pomijam.Chcę się go pozbyc tylko kto to badziewie kupi.Mówiono mi że mam farta bo dostaje wersje Japońską dużo lepszą od europejskiej.Dziś po trzech latach eksploatacji widzę że badziewie to zawsze badziewie obojętnie czy w wersji japońskiej czy europejskiej.
Odpowiedz
Mnie sprzęgło padło po 35tyś.km.W poprzednim aucie padło po 100tyś.km.Ogólnie sx4 to badziewie,jedynka i wsteczny wchodzi co drugi trzeci raz pozostałe wady pomijam.Chcę się go pozbyc tylko kto to badziewie kupi.Mówiono mi że mam farta bo dostaje wersje Japońską dużo lepszą od europejskiej.Dziś po trzech latach eksploatacji widzę że badziewie to zawsze badziewie obojętnie czy w wersji japońskiej czy europejskiej.
Odpowiedz
Mnie sprzęgło padło po 35tyś.km.W poprzednim aucie padło po 100tyś.km.Ogólnie sx4 to badziewie,jedynka i wsteczny wchodzi co drugi trzeci raz pozostałe wady pomijam.Chcę się go pozbyc tylko kto to badziewie kupi.Mówiono mi że mam farta bo dostaje wersje Japońską dużo lepszą od europejskiej.Dziś po trzech latach eksploatacji widzę że badziewie to zawsze badziewie obojętnie czy w wersji japońskiej czy europejskiej.
Odpowiedz
Mnie sprzęgło padło po 35tyś.km.W poprzednim aucie padło po 100tyś.km.Ogólnie sx4 to badziewie,jedynka i wsteczny wchodzi co drugi trzeci raz pozostałe wady pomijam.Chcę się go pozbyc tylko kto to badziewie kupi.Mówiono mi że mam farta bo dostaje wersje Japońską dużo lepszą od europejskiej.Dziś po trzech latach eksploatacji widzę że badziewie to zawsze badziewie obojętnie czy w wersji japońskiej czy europejskiej.
Odpowiedz
Nie wiem tylko po robisz 6 identycznych wpisów...?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 I
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 I