- Autor: ~robert żechowski
- Kategoria: silnik
bierze olej nierównomiernie- producent podaje 1litr na 1000 km -na liczniku 31 tys.-a on wciąż bierze czy to normalna procedura-czy też indywidualny przypadek-mam stan na bagnecie prawidłowy-przejadę200 km i włącza mi się kontrolka -co oznacza że muszę dolać olej-jest to trochę męczące-czy ktoś z użytkowników ma podobny problem. turbina jest problem mam samochód na gwarancji i nic z tego nie wynika serwis twierdzi że to normalne że bierze olej
Generalnie mile wspominam to auto - szkoda, tylko że te silniki Diesl'a padają już od 150 tyś przebiegu. Mój zaczął szwankować przy 200 tyś przebiegu i trzeba przyznać, że Subaru Polska zachowało się OK - zaproponowali mi bezpłatnie całą tę część silnika, która wymagała wymiany!
Gorzej było z DPF który zaczął siętrwale zapuychać przy przebiegu rzedu 160 tyś. - "oryginalny" DPF jest nieprzyzwoicie drogi, ale okazuje się, że jest polski producent DPF'ów oferuje także usługę prawdziwej regeneracji DPF'a która polega na fizycznym otwarciu (rozcięciu) filtra i włożeniu nowego wkładu ...i mamy nowy, w pełni sprawny filtr DPF w starej obudowie za circa 2 tyś PLN. (plus robocizna w serwisie)