- Autor: slawko
- Kategoria: układ napędowy
Po naciśnięciu magicznego przycisku w lewarku zmiany biegów nie dołączała się tylna oś i nie zapalały się cztery zielone oponki na rysunku autka w zegarach.
[http://picasaweb.google.pl/SLAWKO4x4/Bzdety#5399136856819091042] Zepsuty elektrozawór sterujący podciśnieniem z układu dolotowego. Jeden kieruje podciśnienie z układu dolotowego żeby "ciągnął" coś żeby blokadę wyłączyć, a drugi żeby była załączona.
tzn. 4x4 bez mechanizmu różnicowego między przednią a tylną osią (na sztywno) dlatego nie można z tym po asfalcie jeździć, a oszczędności paliwa przy rozłączonym i tak nie ma bo wszystkie wały się kręcą i tak i tak dla tego przy każdej prędkości możemy dołączy "tył"/
[przykładowe zdjęcie elektrozaworków (miejsce i elektrozaworki takie same) z jakiejś zmoty Justy
http://picasaweb.google.pl/SLAWKO4x4/Bzdety#5395456839904748882] Wymiana na dobry. :)
20-30 zł sztuka z auta terenowego chyba Mitsubishi Pajero w innych 4x4 też są tylko poszukać trzeba pod maską.
Ewentualnie można rozebrać z problemami i spróbować rozruszać-przeczyścić może pomoże.
Komentarze