Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Rada
11 lat temu
0
W mojej nowej Skodzie Superb (2013) trzeszczy zwieszenie przy dohamowaniu i ruszaniu (przebieg 3000 tys.). W serwisie Skody dowiedziałem się, że jest to cecha charakterystyczna i każda Skoda tak ma i nie są w stanie nic z tym zrobić. Trochę dziwne ale może rzeczywiście trzeba było kupić Passata nie Superba.
Do ~Rada: Nie dawaj sie zbywac ze to cecha ja mam wade fabryczną przegubów skrzyni biegów... stuka grzechocze auto od 100km/h wpada w wibracje ze wszystko ma odpaść i tez mi powiedzieli ze to cecha pojazdu każdy superb to ma, bzdura w zadny testowanym superbie tego nie ma...nie chcą tego naprawiać bo musieliby wymienić całe auto bo jest na gwarancji ,a z tego co się oriętuję to jest mnóstwo takich przypadków.
W mojej nowej Skodzie Superb (2013) trzeszczy zwieszenie przy dohamowaniu i ruszaniu (przebieg 3000 tys.). W serwisie Skody dowiedziałem się, że jest to cecha charakterystyczna i każda Skoda tak ma i nie są w stanie nic z tym zrobić. Trochę dziwne ale może rzeczywiście trzeba było kupić Passata nie Superba.
W mojej nowej Skodzie Superb (2013) trzeszczy zwieszenie przy dohamowaniu i ruszaniu (przebieg 3000 tys.). W serwisie Skody dowiedziałem się, że jest to cecha charakterystyczna i każda Skoda tak ma i nie są w stanie nic z tym zrobić. Trochę dziwne ale może rzeczywiście trzeba było kupić Passata nie Superba.
W mojej nowej Skodzie Superb (2013) trzeszczy zwieszenie przy dohamowaniu i ruszaniu (przebieg 3000 tys.). W serwisie Skody dowiedziałem się, że jest to cecha charakterystyczna i każda Skoda tak ma i nie są w stanie nic z tym zrobić. Trochę dziwne ale może rzeczywiście trzeba było kupić Passata nie Superba.
Rewelacja !!! Jeżdżę 1,8 TSI (160 KM) i uważam że to idealny silnik do tego samochodu. W połączeniu z świetnym zawieszeniem jazda jest przyjemnoścą jeżdzi się lekko i płynnie a wrażenia jak z sportowego samochodu (a przeciesz to duża limuzyna). Zawieszenie świetny kompromis po miedzy włąściwościami jezdymi (zakręty, prowadzenie przy dużej prędkości) a komfortem (dobrze wybiera nierówności polskich dróg).
W passacie (ta sama płyta podłogowa) jest ten sam problem. Obniżenie ciśnienia o 0,1 lub różnica przód - tył neutralizuje ten problem. To zależy od rozmiaru i bieżnika opony. Trzeba zrobić doświadczenie.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu