Szukaj

Błąd SOS + nie włącza się tablet
Skoda Scala Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW 2019-2020

  • Autor: Michał W.
  • Kategoria: wnętrze
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 1000 tys. km
Pod koniec pierwszego okresu zimowego od czasu do czasu (zwykle po krótkim postoju) w momencie uruchomienia silnika zaczął występować problem: ograniczenie działania systemu awaryjnego (komunikat na desce rozdzelczej + kontrolka + lampka obok przycisku na górze na czerwono).

W większości przypadków równolegle z tym nie włącza się tablet. Pojedynczo błąd SOS lub brak możliwości włączenia tabletu występują dużo rzadziej. Po dłuższej przerwie (1-2 dni postoju) wraca do normy.

Komentarze

To samo mam. A tłumaczenie zimno ciepło to jakaś bzdura. Bo samo hod jest po to aby jeździł a nie czekał na pogodę jak koń. Te małe silniki dla handlowca to pomyłka. Po 50tys jak traktor.
Odpowiedz
Po pół roku użytkowania S.Scala po raz pierwszy pojawił się problem z tabletem, niestety serwis Śliwka nie był w stanie zdiagnozować usterki i zalecił cierpliwie czekać, aż się samo naprawi, ewentualnie można spróbować wgrać nowa wersję, ale to nie gwarantuje prawidłowego działania. Po dwóch dniach tablet zaczął działać. Minął rok i problem powrócił, już tydzień jeżdżę bez tabletu, nie pomaga odłączenie akumulatora, jak zalecił mechanik z autoryzowanego serwisu. Nikt nie jest w stanie powiedzieć, co jest przyczyną usterki, albo jak ,,ręcznie,, zresetować ustawienia bez wizyty w serwisie. W przyszłym tygodniu szykuje się na kolejną wizytę w serwisie, zobaczymy co tym razem wymyślą.
Odpowiedz
Czy udało się tym razem? Tablet działa?
Odpowiedz
Standardowa usterka w tym modelu. Wystarczy podjechać do serwisu oni resetują oprogramowanie ok. 2 h to trwa i po problemie. Tak jak aktualizacja androida
Odpowiedz
Mam regularnie ten sam problem w Skodę skalę
Odpowiedz
W mojej Scali ten sam problem, pierwszy raz wystąpił zima i serwis ,,Śliwka,, stwierdził, że elektronika nie lubi zimy i czasami tak się może dziać. Fakt następnego dnia tablet się uruchomił i działał już bez zarzutu, aż do dzisiaj (maj) ponownie zgasł i nie działa system SOS, radio, kamera cofania ... może elektronika Skody nie lubi też ciepła? Powinni w instrukcji informować o zakresie temperatur pracy. Dzisiaj usłyszałem, że konieczne będzie wgranie nowego oprogramowania odpłatnie, które ma pomóc w wyeliminowaniu usterki, ale czy na zawsze? Nie dają gwarancji, czy pomoże i na jak długo.
Zostanę więc na starym oprogramowaniu.
Przygotowany na chwilowe odłączenie tabletu.
Pozdrawiam Paweł
Odpowiedz
Mam to samo - dzisiaj po postoju 3h . Komunikat o awarii funkcji SOS i czarny tablet. Czekam na odpowiedź serwisu
Odpowiedz
Mi serwis odpowiedzial tel. Mam wylaczyc zaplon i wlaczyc .tak bylo za kazdym razem. Tak bylo przez 8 miesiecy wkoncu mnie umuwili na wizyte w serwisie i powiedzieli ze juz gwarancja minela i teraz mmusze zaplacic ale im mowie ze to zglaszalem i dzwonilem. To mi odpowiedzieli ze teraz mozemy sobie gdybac ze tak bylo .Tepe wariaty
Odpowiedz
W okresie gwarancji niewiedza co jest grane ten typ tak ma pan poczeka z miesiac samo sie naprawi.
Po gwarancji znaja rozwiazanie problemu ale trzeba placic i to grubo!!
Tepe wredne pazerne na hajs huje a nie wariaty!!!
Jebac Skode siostre gestapowcow z hitlerwagena.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Skoda Scala Hatchback 1.0 TSI 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Scala Hatchback