Mam skode fabie 1.9 sdi 2003r od pewnego czasu skręcając w lewo wspomaganie dziala z pewnym opuznieniem a w prawo lest ok co może być przyczyną.Proszę o pomoc
typowe objawy uszkodzenia czujnika skretu (G250) w układzie kierowniczym TRW to: żółta kontrolka, brak wspomagania, przygasanie świateł i przerywana praca innych elektrycznych rzeczy np. podgrzewana siedzenia, tylna szyba(niebezpieczne dla auta) oraz O WIELE, WIELE ZA SILNE wspomaganie kierownicy (niebezpieczne dla ludzi), oczywiście nie wszystkie objawy muszą wystepować jednocześcnie; regenerowany czujnik to ok 380zł, prosze się nie obawiać tej regeneracji, naprawdę jest OK; po jego wymianie ( ok 2,5godz. w warunkach domowych) dobrze bedzie wykasować błąd
awarie czujnika skrętu to standard w starszych fabiach, występują 2 typy czujników, jeden mniej zawodny - niestety nie są współzamienne, dodałbym do tego awarie pompy wspomagania i silną korozję styków na wtyku pompy
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu