- Autor: ex23
- Kategoria: układ kierowniczy
Proszę o poradę, co zrobić z pompą wspomagania w skodzie Fabii I 1.4 mpi, 2001.
Pierwsza naprawa nastąpiła w 2014 r. - była regenerowana, starczyło na rok. W 2015 r wspomaganie padło ponownie, pompa została wymieniona na nową. W kwietniu tego roku usterka pojawiła się znowu. Nie mam ochoty płacić ponownie za nową pompę - koszt jakieś 850 zł z wymianą. Pytanie co jest tego przyczyną ?
Średni koszt
przejechania 100 km
25,33 zł
Najlepiej zregenerować własną,
Ja ze słabym pojęciem mechanicznym po obejrzeniu filmu ściągałem plastiki nadkola wyjąłem pompę, zatkalem rurki.
I jeździłem wozem - do czasu odesłania zdegenerowanej nawet lżej niż z niedziałająca pompa się krecilo. Bo bez plynu. Wysłałem pod Modlin i jeżdżę juzz 5 lat. Koszt ok 700 zl
A mialem myśli na wymianę maglownicy bez wspomagania bo takimi cenami w tysiącach proponowano za pompy koyo.