- Autor: Tomasz
- Kategoria: układ napędowy
- usterka fabryczna
Przy 6000 kilometrów zaczął wydobywać się pisk ze skrzyni biegów w szczególności na 1 i 2 biegu oraz na biegu jałowym. Dźwięk podobny do piszczącego koła w starej taczce po wciśnięciu sprzęgła przestawało piszczeć. Pierwsza wizyta w ASO - okazuje się że coś jest nie tak ze skrzynią nie jestem pierwszym przypadkiem. Wymiany skrzyń przez ASO nic nie dawały problem wracał. W ostatnim czasie dostałem telefon z ASO Seat z prośbą o przyjazd na serwis-producent znalazł przyczynę i mają rozwiazanie. Na wizycie usłyszałem że problem z jakąś śrubą za slabo dokręcona oraz jakąś częścią którą wymienili. Jest tydzień od serwisu póki co nic nie słychać. Samochód ma aktualnie przejechane 10k - trochę szkoda bo poza tym jest to świetne auto rodzinne 2+2.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 8
Nie wystąpiła: 1
Średni koszt
przejechania 100 km
37,00 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu