Szukaj

Typowe usterki Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012

Podsumowanie 7 usterek Filtruj
mechanizm opuszczania szyb
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • nadwozie
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 1
Problem pojawia się najczęściej w dni upalne jak nagrzeją się przednie drzwi i przy opuszczaniu i podnoszeniu strasznie zaczyna piszczeć mechanizm podnoszenia. Po przesmarowaniu mechanizmu problem co jakiś czas wraca. Prawdopodobnie woda ścieka po mechanizmie.
1 komentarz
nierówna praca
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 16
Nie 4
Nierówna praca na biegu jałowym poprawia się to trochę po włączeniu klimatyzacji (wzrastają obroty). Jednak jak jest wyłączona są odczuwalne szarpnięcia podczas pracy silnika.
1 komentarz
Skrzynia biegów
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 5
Usterka pojawiała się w Seatach i Skodach skrzynia wystarczała na 100 tys, i amen do regeneracji. Objawy dźwięki ze skrzyni zgrzytanie przy dynamicznym przyspieszaniu. Najczęściej rozlatywał się zrobiony z plasteliny mechanizm różnicowy.
3 komentarze
skrzynia biegów
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • układ napędowy
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 3
Po przejechaniu około 100 tyś. kilometrów zaczęło delikatnie klekotać w silniku jak się okazało to skrzynia biegów. Po wgłębieniu się w temat okazało się że jest to dość częsty problem i występuje przy podobnym przebiegu. Skrzynia padła przy 120 tyś. (wymiana lub regeneracja). W moim aucie znajduje się skrzynia GVY.
2 komentarze
Silnik
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • silnik
  • 232 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Auto ma przebieg prawie 232000.Silnik został zalany olejem ELF 10 W 40 o prawidłowych parametrach .Nie wiem co może być przyczyną że ubywa oleju.Może to wina pierścieni
Smarowanie silnika
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
Silnik zaczął się zacierać przy przebiegu 118km winna była fabryczna wada układu smarowania. Dodatkowy wpływ na awarię miało zagazowanie silnika.
Sterowanie klapką temperatury nawiewu
  • Seat Leon II 1.6 MPI 102KM 75kW 2005-2012
  • wnętrze
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 2
Padło mi sterowanie klapką temperatury nawiewu.. a dokładnie potencjometr w silniczku klapki. Koszt nowego silniczka to ok. 300zł, za wymianę w aso w Łodzi chcieli 1500zł!!!. Kupiłem używany za 60zł, trochę gimnastyki pod deską rozdzielczą ale udało się mi wymienić samemu.
Aktualnie przeglądasz typowe usterki
Przejdź do indywidualnych usterek
Seat Leon II