Szukaj

Typowe usterki Saab

Podsumowanie 28 usterek Filtruj
Przepływomierz.
  • Saab 9-3 I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 8
jako, że często w tym aucie siada przepływomierz - należałoby rozpędzi autko w czasie jazdy próbnej do 150 - 160 km/h. Jeśli jeszcze się zbiera to OK.
3 komentarze
Silnik, skrzynia biegów.
  • Saab 9-5 I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 9
1. Fabryczna konstrukcja ustawienia smoka i miski olejowej powoduje zatykanie smoka olejowego przez szlamy i nagary powstające w silniku. Koniec jest taki, że zapala się kontrolka ciśnienia oleju i po 10 sek. silnik się zaciera. Anglicy gdzie tego szrotu jest więcej montują klapkę na spodzie miski olejowej by przy wymianie oleju czyścić smok....
4 komentarze
EGR który pada dość szybko.
  • Saab 9-3 II
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 5
3 komentarze
Rolki paska wieloklinowego.
  • Saab 900 II
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
GM odwaliło straszną fuszerkę jeśli chodzi o rolki, które potrafią padać praktycznie po przejechaniu 30 tyś kilometrów. Szczęście, że łatwo je wymienić. Poza tym autko cudownie jeździ. Posiadam je już 2 lata i jedyne co przy aucie było do robienia to w.w. rolki
Wykończenie wnętrza.
  • Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010
  • wnętrze
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 8
pomimo ładnej bryły i wielu zalet, naprawdę słabym punktem jest wykończenie saaba. plastiki trzeszczą, obszycie skóry pod kierownicą skrzypi przy każdym skręceniu kierownicy, a przedni panel deski rozdzielczej (przyciski również) wykonany jest z takiego materiału że po jakimś czasie zwyczajnie się wyciera i to w brzydki sposób. z drugiej strony...
1 komentarz
Brak pracy turbiny na 1 i 2 biegu.
  • Saab 9-3 I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 2
Uszkodzony przepływomierz. Wymiana na nowy + reset błędów i wszystko gra.
Dość szybko postępująca korozja elementów nadwozia.
  • Saab 900 I
  • nadwozie
1 komentarz
Osad na korku olejowym.
  • Saab 9-3 I
  • silnik
witam od kilku miesiecy mam osad na korku olejowym w kolorze jasnej kawy z mlekiem .bylem w kilku zakladach naprawczych i kazdy mowi cos innego a kase biora ostatnio zauwazylem ze musze dolac plynu clodniczego do poziomu max na zimno dolalem okolo 100ml czyzby plyn dostawal sie do silnika .
2 komentarze
Aktualnie przeglądasz typowe usterki
Przejdź do indywidualnych usterek