Szukaj

Indywidualne usterki Saab 9-3 I

Podsumowanie 6 usterek Filtruj
Dym spod silnika
  • Saab 9-3 I
  • silnik
  • 440 tys. km
Witam, posiadam opla movano (bus). Od czasu wymiany całego układu paliwowego i zaprogramowania wtrysków spod maski wydobywa się biały dym i przy niskiej prędkości czuć w kabinie smród spalin czy ktoś wie o co może chodzić?
Problem rozwiązany
1 komentarz
pojawiajacy sie dym z silnika /spaliny/ i nieprzyjemny zapach spalin kabinie kierowcy.
  • Saab 9-3 I
  • silnik
Miesiac temu kupilem saab-a 93 /1.9TID vector sport/ i po paru dniach wydobyl sie ten dym /spaliny/. W związku z tym wymieniłem EGR i oczyscilem kolektor, ale po paru dniach ten problem powrócił. Jaka może być inna przyczyna tego zjawiska? Czy może ktoś mial taki objaw? i jak to usunąć? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Nie znam przyczyny...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Problem z dmuchawą / nawiewem
  • Saab 9-3 I Hatchback 2.0 i T SE 185KM 136kW 1998-2002
  • instalacja elektryczna
Dmuchawa albo nie działa w ogóle (inne funkcje, jak ustawianie skąd ma dmuchać, albo wybór obiegu, działają), albo dmucha non stop na maksymalnych obrotach, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Spalony tranzystor w module sterowania prędkością obrotową dmuchawy. W 900NG - kupujemy moduł od 9-3, bo seryjny jest nierozbieralny. Moduł od 9-3 -...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
inspekcja serwis
  • Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW 1998-2000
  • inne
Witam i mam taki problem ,zapala mi się serwis i nie wiem jak go skasować,jeśli ktoś wie jak to proszę o poradę.Pozdrawiam.. samochód jest serwisowany osobiście zmieniam wszystko na czas,ale nie wiem jak skasować inspekcję..
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Problemy z uruchomieniem.
  • Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW 1998-2000
  • układ wtryskowy
Przy uruchamianiu zimnego silnika odpala dopiero po wtryśnięciu \"startera\" do silnika, po uruchomieniu zauważalne jest nadmierne wydzielanie spalin aż do momentu rozgrzania silnika, do tego czasu należy zwiększyć obroty, dopiero po kilku minutach funkcjonuje \"normalnie\"
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 I
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,3
l/100km
9,5
l/100km
12,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Brak mocy
  • Saab 9-3 I Hatchback 2.2 TiD 115KM 85kW 1998-2000
  • silnik
W momencie zatrzymania, np. na przejeździe kolejowym lub światłach, zapala się kontrolka pracy silnika i samochód porusza się jak bez turbo, silnik nie kręci się szybciej niż 3500obr/min (normalnie ok. 4200). Po dłuższej jeździe czasem kontrolka gaśnie, a czasem trzeba wyłączyć silnik. Podczas sprawdzania Techem wychodzi błąd układu recyrkulacji...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Saab 9-3 I