- Autor: freeman53
- Kategoria: silnik
Po rozgrzaniu pojazdu w przypadku przyśpieszania silnik szarpie. Uszkodzona jedna z cewek ( w powyższym silniku pod pokrywą znajdują się dwie). Trudna do zdiagnozowania usterka, komputer może wykazywać inne usterki układu elektrycznego). w przypadku mojego samochodu z wyniku eksploatacji po wyjęciu cewki jedna z nich nie dociągała się do korpusu (na dole jest sprężynka która podczas przykręcania jest lekko odpychająca cewkę). Po rozciągnięciu tej sprężynki pojazd zaczął pracować prawidłowo. Są dwie cewki dlatego u mnie różnica podczas przykręcania była wyczuwalna. Po przejechaniu ok. 200 km usterka powróciła w związku z czym po zakupie używanej za 20 zł została wymieniona. Przejechał po usterce ok. 30 tyś km. Nie ryzykowałem wsadzenia innej sprężynki z innych modeli z uwagi na inną jakość materiału (cewki te znajdują się pod pokrywą pracują w wyższej temperaturze niż te zewnętrzne).
Średni koszt
przejechania 100 km
34,67 zł
Komentarze