U mnie mechanik sprawdził w taki sposób.
Podpiął linkę z wyciągarki tam, gdzie się podpina samochód do holowania. Pojazd był na biegu (chyba 3) szarpiąc linką widoczna była praca silnika. Wtedy będzie widać widać jak silnik pracuje. Takie działanie jest podobne do hamowania silnikiem podczas normalnej jazdy. W Scenic I ja wymieniłem trzy poduszki. Jedna jest z prawej strony (koło rozrządu), druga pod skrzynią (pod akumulatorem, w stronę zbiorniczka z płynem chłodniczym) a trzecia na dole silnika (taka skręcona). Gdy będziesz miał zużyte poduszki na pewno odczujesz to podczas jazdy... Ja wymieniałem tylko dlatego, że pojazd był uderzony z przodu i ta górna była już nieciekawa...
Podpiął linkę z wyciągarki tam, gdzie się podpina samochód do holowania. Pojazd był na biegu (chyba 3) szarpiąc linką widoczna była praca silnika. Wtedy będzie widać widać jak silnik pracuje. Takie działanie jest podobne do hamowania silnikiem podczas normalnej jazdy. W Scenic I ja wymieniłem trzy poduszki. Jedna jest z prawej strony (koło rozrządu), druga pod skrzynią (pod akumulatorem, w stronę zbiorniczka z płynem chłodniczym) a trzecia na dole silnika (taka skręcona). Gdy będziesz miał zużyte poduszki na pewno odczujesz to podczas jazdy... Ja wymieniałem tylko dlatego, że pojazd był uderzony z przodu i ta górna była już nieciekawa...