- Autor: ~marecki
- Kategoria: inne
Falują obroty silnika na biegu jałowym. Po zatankowaniu w innej stacji paliw wymieniłem filtr paliwa i nic - wyczyściłem zawór erg i dalej to samo. Po rozgrzaniu silnika objawy znikają, rano znów silnik faluje.
Średni koszt
przejechania 100 km
31,00 zł
Komentarze
http://chomikuj.pl/gacek_sniezka/Renault+Megane+Scenic+(has*c5*82o+jak+chomik)
Ściągnijcie sobie proszę od tego urzytkownika plik manual_przepustnica tam macie opisane jak uszczelnić dobrze przepustnicę- ale ja polecam kupić oringi a nie tak jak w instrukcji- silikonem potraktować. EFEKT MUROWANY! Dajcie znać czy ktoś spróbował:) To jest typowa wada zwłaszcza dla silników 1.4 i 1.6 Aczkolwiek dodam że w każdym samochodzie Renault są takie same oringi na przepustnicy- wiem bo pytałem w sklepie specjalizującym się w Renault(Kraków)-> ale na usterkę się sam natknąłem przez znalezienie pliku na chomikuj:) pozdrawiam! Jestem generalnie wniebowzięty bo od 2 lat kombinowałem- ale połowa rzeczy tak czy siak była niezbędna do wymiany(tak myślę bo nie funkcjonował termostat do końca dobrze, czujnik temperatury rownież źle wskazywał- wykazał komputer)
2. Reset komputera - zdjąć klemy z akku. i zewrzeć na kilka sek.
Jeśli pomorze znaczy były błędy.
3. Zawór turbiny j.w.
4. Czujnik ciśnienia na pompie wtryskowej
5. Sprawdzić wtryskiwacze na przelewy
Później się dowiedziałem że lepiej tankować zwykłe paliwo bo to najdroższe długo leży w zbiornikach gdyż ma mniejszy obrót ;-)
Wystarczyło czyszczonko ;) To najtańsza opcja którą można wykonać samodzielnie
gdyby to był zawór przy turbinie spadła by moc