Logan 1,4 zakupiony przeb 89 tys od 91 lpg akt przeb 189 tys zalety oszczedny na lpg cichy motor nie drogie czesci osprzęt swiece kable filtry itp trzeba robic zawory co 15 tys obecnie problemy z przepustnica.
Mam w swoim posiadaniu Megane 1 z 99r przejechane ma ponad 180tyś bez instalacji gazowej silnik 1.6 8V 75KM. Nie narzekam mało pali i gdzie chce to jade.
Mam renault 1,4 8v od nowości, przebieg 220 tys km w tym 200 tys na lpg. Złego słowa nie powiem. Co 20-30 tys km wymiana oleju na 5w 40 elf. Między wymianami doleje może z 0,5 l oleju. Żadnych awarii, dynamika super, na autostradzie 170 -180 km/h wyciaga bez problemu. Spalanie na lpg 8-10 l/ 100km. Oby tak dalej
Mam cudowną meganke classic 1.4e z 1998 roku z przebiegiem 121tyś. Jeździ do tej pory na pełno syntetycznym oleju, nie bierze nawet grama i jest praktycznie bezawaryjna :) jeśli ktoś znajdzie taką gratke to gorąco polecam. Spalanie jest również minimalistyczne, choć osiągi odbiegają od ideału
Mam cenie z 97 kupiona w polskim salonie1,4 Ma 220000 i nie robię dolewek oleju między wymianami. Paliwo 6,3/100 .teraz coś szarpie silnikiem kaale albo świecie
Megane z roku 96 1,4 8v, przebieg 126 tys (oryginalny). Od 2 lat na gazie (ok 20 tys), po jego instalacji wymiana uszczelki pod głowica (wczesniej juz kapało), zaczal brac olej (zg z ksiazka 0,6l /1000km). Ostatnimi czasy swiece brudzi (po 10 tys do wymiany), jedna z sporym nagarem. Pozatym mechanicznie auto ok tylko martwi mnie silnik choc maly przebieg juz zaczynaja sie problemy...Gazu pali w granicach 7,5-8,5l/100 w zaleznosci jak sie "szaleje".Pozatym na zimnym silniku problemy z wrzuceniem biegów...macie cos podobnego? Pozdrawiam
Megane I ph II silnik 1.6 16V - 275tys km i silnik działa bez żadnych problemów. Mechanik u którego serwisuje samochód (specjalizacja francuzy) mówi że te silniki bez żadnego problemu osiągają 500 tys km bez remontów, nawet na gazie a możecie wierzyć że widział dziesiątki czy setki tych silników.
Moja Meganka już tak dobrze jak wy nie ma, przy 170 tys km był robiony remont silnika ze względu na to ze dolewałem, szczerze 1l oleju co 200 km. Wcześniej była robiona uszczelka pod głowicą, chłodnica teraz czeka mnie nagrzewnica, prawy przegub. Jeżeli chodzi o spalanie to nie wiem dlaczego jak załaduje mu gazu na full [tj 36.5l za około 105 zł] potrafię zrobić 300 czasem 310km w mieście, czyli spalanie wychodzi czasem jak obliczałem nawet 13l, pocieszenie ze w trasie potrafi "łyknąć" 8-9l. Wie ktoś czym spowodowane tak wysokie spalanie w mieście? Silnik 1.4 Eco 8V 70KM
witam moja megi 1.4+LPG- 245 000 km z czego 80 000 na LPG Kupiony dwuletni przez cały okres użytkowania wymieniano rozrząd klocki,1x filterek od gazu 1x ustawiano gaz (wiem że filterek powinno zmieniać się częściej). Renia nie bierze oleju, rakieta to może nie jest 75km, ale spalanie w granicach 7-8l LPG nadrabia za wszystko(LPG monowtryskowe II generacji- nie sekwencja chociaż chciano mi ją wcisnąć na siłę. Od wczoraj do założenia LPG oddałem clio II 1.4 8v 2000r spalił się jakiś moduł i muszę jeszcze czekać, tutaj jednak już zakładają sekwencję stag4 czy jakoś tak, mimo że nie chciałem sekwencji clio do tej pory również bezawaryjne(nagrzewnica była wymieniana) poza tym nic145 000km oby przez tą awarię przy LPG nic go nie trafiło.Co do samych silników to miałem 5 renówek: clio 1.2 energy, megane (ta co wyżej)1998r z LPG 1.4 energy megane coupe 1997r 2.0 16v 147km 230 000+LPG też nie sekwencja-ta jedna nie była udana, kupiona powypadkowa- sypała się skrzynia, aż ją wymieniłem, później zaczęło zawieszenie i ogrzewanie i wtedy ją sprzedałem i od niedawna clioa II 1.4 8v oraz Megane II 2004r 1.9 dci 120km w każdej silnik bezawaryjny, żadnych problemów z braniem oleju a do tego spalanie niższe od wielu przereklamowanych samochodów i osiągi również. Przed megane II dla odmiany zasiadłem za AUDI a4 z 2004r jeszcze bez japy- spalANIE, OSIĄGI, I TA NIBY WYGODA SPRAWIŁY, Ę ZAMIENIŁEM JĄ NA MEGANE II i przy renault zostanę!!!
moj tak samo 98sedan 1.4 8v gaz 200tys i smiga (odpukac) jak ta lala. bez zastrzeżeń, wymienialem tylko pompe wodna i zbiornik wyrównawczy, i podstawy eksploatujące sie tj. tlumik katalizator. Dodam ze jestem 2gim wlascicielem
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu