Szukaj

Korozja w układzie wydechowym, szczególnie tłumika końcowego.
Renault Megane I

  • Autor: ACbot
  • Kategoria: układ wydechowy
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 25
Nie wystąpiła: 8

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

od 2003 megane clasic 1.4 16 przejechałem 260.000 km w tym ponad 210.oookm na lpg i mam cały tłumik od nowości. Jeżdzę ok. 25-35.000km rocznie, tj. minimum 50km dziennie. Ale jak ktos kupił auta i dojeżdża nim do pracy czy szkoły po 2-5km dziennie, zamiast rowerem, to mu tłumik będzie nowy ciągle potrzebny.
Odpowiedz
rdzewieja przy silnikach benzynowychi urywaja sie
Odpowiedz
Renault Megane Classic końcówka 96r. od nowości. W tej chwili założony jest już trzeci końcowy tłumik. Kupiłem Bosala jeździ już ponad 3 lata bez problemu. POLECAM
Odpowiedz
131 tys km i zero korozji... ale auto jezdzilo po lepszych drogach...
Odpowiedz
U mnie wymiana tłumika końcowego to normalka :) Środkowy też trzeba było wymienić.
Odpowiedz
siemka ja tez mam problem z ukladem wydechowym mam meganke z 96 i po rok czasu musze znow wymienic pierwszy tlumik.Wczesniej mialem 19 i ten typ byl nie do zdarcia.Zrobilem nia 80tys km i nie dolozylem nawet zlotowki.jak ja kupilem miala przejechane 190tys i nawet oleju nie zmienilem.A na moj pech zmienilem na nowszy model i troszke zaluje chodzi jak traktor przez te tlumiki 1.4 i zero butka a 19 mialo ten sam silnik identyczny i chodzila jak ruski przecinak.
Odpowiedz
to nie prawda mam megi z 96r i orginał wydech po 175tś km ale niemam instalacji gazowej
Odpowiedz
renault megane grandtour 1.9dti sprowadzony ze francji osobiscie zero korozji jezdrze juz 6 lat i sie smieje z tych co mowia ze francuzy sa slabe
Odpowiedz
aż nie mogę uwierzyć żeby wam tak tłumiki szybko korodowały. Ja mam tłumik jeszcze taki to fabryka dała.
Odpowiedz
Renault Megane I