Szukaj

Renault Master IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Renault Master IV

Uszkodzony przewód nadmiarowy paliwa - konieczna wymiana
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • układ wtryskowy
  • 240 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Uszkodzony przewód przelewowy paliwa z wtrysków. Mocowanie przewodu do wtrysków na plastikowych zatrzaskach które z czasem same wyskakują i paliwo wylewa się pod samochód. Bardzo niebezpieczna sytuacja szczególnie przy jeździe na autostradzie, kłęby dymu z tyłu z odparowanego paliwa na gorącym bloku silnika i całe podwozie samochodu w oleju....
Gniazdo zapalniczki.
  • Renault Master IV
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 4
witam jeżdżę zawodowo masterkami IV i problem który się powtarza to zanik częściowy lub całkowite przepalenie się gniazda zapalniczki umieszczonego wyżej kierownicy. i na marginesie dodam że używam dobrych ładowarek do nawigacji. straszne utrudnienie jeśli często korzysta się z nawigacji. Świetne rozwiązanie z gniazdem zapalniczki (świetne...
Usterka elektryczna zagrożenie
  • Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW od 2010
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
Przy odpalaniu silnika zapala się czerwona kontrolka stop oraz akumulatora. Wyświetla się komunikat usterka elektryczna zagrożenie
1 komentarz
Uszkodzona skrzynia biegów
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • układ napędowy
  • 180 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Padła skrzynia biegów, nie wchodziła większość biegów.
Padła skrzynia biegów
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 125KM 92kW od 2010
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Skrzynia biegów padła przy przebiegu 238 razem z dwumasem ponoć padające skrzynie norma

Ostatnio dodane indywidualne usterki Renault Master IV

obwod przekaznika pompy paliwa
  • Renault Master IV
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
jestem załamany . kupiłem nowiutkiego Mastera IV 03.04.24 prosto z salonu , po przejevhaniu 150 KM 05.04.2024 nie umiałem odpalić Auta i pojawił sie komunikat Zatrzymaj samochód grozi awarią silnika , jakimś cudem po kilkukrotnym wyciągnieciu kluczyka Auto udało się odpalić i pojechałem do ASO Renault , po podłączeniu pod komputer...
Oczekuje na rozwiązanie
Ciężko odpala na zimnym silniku
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • silnik
  • 270 tys. km
Bardzo ciężko odpala na zimnym silniku - bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem nawet po kilka razy. Na komputerze nie ma błędów (clip). Na ciepłym zapal i pracuje idealnie. Wszystkie parametry w normie. Układ wtryskowy, paliwowy, dolot powietrza i świece żarowe sprawdzone. Wtryskiwacze, zapłon i kompresja przy pracującym silniku ok....
Problem rozwiązany
2 komentarze
Dziennik kosztów dla Renault Master IV
Średni koszt przejechania 100 km
55,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
stuki w okolicy lewej strony silnika
  • Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010
  • silnik
  • 410 tys. km
witam , od kilku tysięcy km. słyszalne są stuki z lewej strony silnika mam reno mastera 2,3 150 2010r na wolnych obrotach słabną a podczas jazdy rytmicznie klepie . wymieniłem koło pasowe było walnięte ale dalej to samo . drógi problem to ciężko chodzą biegi . pomóżcie prosze . pozdrawiam Arek
Problem rozwiązany
3 komentarze
Brak kontrolki zmiany biegów . Nie pracuje mała turbina
  • Renault Master IV
  • układ napędowy
  • 307 tys. km
Rozłączyło mała turbinę i przestało wyświetlac kontrolkę zmiany biegów Po jakimś czasie wyświetlil się czek i później kontrolka stop
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Głośna praca wtrysków
  • Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • układ wtryskowy
  • 500 tys. km
Glana praca wtrysków przy ruszaniu i przyspieszaniu. Wtryski wymienione na nowe. Po zakodowaniu jest lepiej. Lecz po jakimś czasie problem wraca. Po przejechaniu 3- 4 tys kilometrów.
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Master IV