- Autor: ~markusek
- Kategoria: inne
SKRZYNIA- wolno jeździć. czesto wymieniac olej
SILNIK - spoko, nie do zajechania
ZAWIESZENIE- każdy wie co 30tys konieczna wymiana czterech sworzni, koszt 4x50zł robocizna 150zł trzeba sie pogodzic(tak jak przy sprinterach że rdzewieją po 4 latach)
KLAMKI niestety trzeba uważać bo naprawdę gó.no szczególnie na mrozie jak uszczelki przyłapie
TURBINA - standard- ciężka jazda- długie studzenie przed zgaszeniem motora to wytrzyma 400tys
ELEKTRYKA- tu jest gorzej bo pada dosyć często a nawet głupek jej nie uszkadza tylko pada sama. ważna rada- jak sie motor rozłączy to warto odłączyć kable od np EGRa lub czyjnika turbiny- powinien dojechać do domu, problem polega na tym że jedna pierdoła która jest do życia niekoniecznie potrzebna jesli ma zwarcie to rozłącza silnik a na pulpicie robi choinkę dlatego warto tepobowac te czujki porozłączać zanim wezwie sie pomoc drogową, może być tak że po odłączeniu będzie kopcił i slaby ale pojedzie,
SPRZEGLO -OK
HAMULCE- chyba jednak za często padają
FILTRY- nie warto stosować zamienników, tu trzeba zabulić za oryginaly
OLEJE silnikowy może byc LOTOSU do skrzyni tez ale zmieniać co 10tys nawet 0W40
i to tyle, ogólnie auto bardzo wdzięczne ale wymaga rozsadku. głupek z ciężką nogą i którką pamięcią nie pojeździ długo i jakoś mi takich nie żal ;-)
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 1
Nie wystąpiła: 0
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu