Szukaj

Zawieszenie.
Renault Laguna II

  • Autor: ~Anna
  • Kategoria: zawieszenie
Sworznie wahaczy lubią się zużywać...
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 62
Nie wystąpiła: 13

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Nie mam pojęcia, dlaczego tyle macie tych usterek. Jeżdżę szybko, żeby dziur nie czuć, a są straszne. Z przodu wszelkie gumy firmy Lemforder mam już od 120tys., bez zastrzeżeń. Gumy tłumika od ok. 120tys. Z tyłu gumy belki, Sasic, od 60tys., bez zastrzeżeń. Konstrukcja belki tylnej to nie żadna porażka, to belka półsztywna, która ma taką cechę, że prowadzi koło odciążone delikatnie na zewnątrz zakrętu, co zmniejsza ryzyko poślizgu nadsterownego. Można to poczuć nawet jadąc po prostej drodze, ale z dziurami. Będzie delikatnie nosiło tył auta na boki. Podsumowując, nie warto wydawać 30 zł na części i 300 na robociznę, a potem być niezadowolonym.
Odpowiedz
A u mnie dość dziwny Problem ,
Auto stało przez zime na placu
Po uruchomieniu niedawno , stwierdziłem że tył krzywo stoi
Mechanik stwierdził sprężyny z tyłu do wymiany
Więc Auto dostało nowe , lecz bez zmian
I teraz pytanie, co może być powodem że patrząc z tyłu na tył auta , samochód stoi jak by lewą stroną niżej.?
Odpowiedz
Mam lagune 1.8 16v juz 3 lata i co do zawieszenia to bardzo udana konstrukcja. Jeżdżąc po drodze jak sito robię rocznie 35 tyś km. Tuleje tylne fabryczne wytrzymują 2 lata. Tuleje wahaczy lemfordera jeżdżą już 3 rok i nic się nie dzieje. Jedyny mankament to tuleje stabilizatora raz na rok wymieniam. Trawersy sanek wymieniłem zaraz po zakupie i jeżdżą.
Odpowiedz
witam mam problem z tylnim zawieszeniem w renault laguna stuka bardzo wymieniono tuleje na tylnej belce i zadnej prawie poprawy
Odpowiedz
Witam.
Laguna II 1.8. 122 KM. przebieg 135 tys km - auto sprowadzone z niemiec.
Najpierw przy hamowaniu i tylko przy hamowaniu drganie kierownicy, pozniej (kilka dni) przy parkowaniu (max skrecone kola, wiekszy taki ciagly halas, nic nie stuka, gdy kola nie sa na max to jest normalna praca...), wczoraj nagle kierownica lekko sie zacina przy lekkim ruszeniu ale pozniej dobrze).

Centralnie z pod oslony silnika "coś" czasami "cieknie",

pytalem, czytalem... czy to jest przegub wewnetrzny?
czy moze nie wywazone kola? (tarcze i klocki wymienilem).
ten hałas to raczej pompka od wspomagania...
Co może być przyczyną? Pomóżcie.
Pozdrawiam
Dawid
Odpowiedz
tuleje tylnej belki poległy za pierwszym razem po 6 miesiącach a teraz po 4. Zrobiłem zaledwie 2400 km.Tak tak robię 600 miesięcznie. Może mechanik coś źle zrobił ??????
Odpowiedz
tedi drzenie kierownicy jest spowodowane tym że tarcze przednie przy chamowaniu sie odksztalcają bo są kiepskiej jakości i slaby materiał
Odpowiedz
a u mnie poszly poduszki pod przednim łożem .ktos wie jaki to koszt
Odpowiedz
Ja teraz zobacze zamienniki podobno wzmacniane ale to sie okaze orginaly tak jak mówilem co 2 lata do wymiany
Odpowiedz
Renault Laguna II