Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Atrakcyjny Kazimierz
3 lata temu
0
Nie mam pojęcia, dlaczego tyle macie tych usterek. Jeżdżę szybko, żeby dziur nie czuć, a są straszne. Z przodu wszelkie gumy firmy Lemforder mam już od 120tys., bez zastrzeżeń. Gumy tłumika od ok. 120tys. Z tyłu gumy belki, Sasic, od 60tys., bez zastrzeżeń. Konstrukcja belki tylnej to nie żadna porażka, to belka półsztywna, która ma taką cechę, że prowadzi koło odciążone delikatnie na zewnątrz zakrętu, co zmniejsza ryzyko poślizgu nadsterownego. Można to poczuć nawet jadąc po prostej drodze, ale z dziurami. Będzie delikatnie nosiło tył auta na boki. Podsumowując, nie warto wydawać 30 zł na części i 300 na robociznę, a potem być niezadowolonym.
A u mnie dość dziwny Problem ,
Auto stało przez zime na placu
Po uruchomieniu niedawno , stwierdziłem że tył krzywo stoi
Mechanik stwierdził sprężyny z tyłu do wymiany
Więc Auto dostało nowe , lecz bez zmian
I teraz pytanie, co może być powodem że patrząc z tyłu na tył auta , samochód stoi jak by lewą stroną niżej.?
Mam lagune 1.8 16v juz 3 lata i co do zawieszenia to bardzo udana konstrukcja. Jeżdżąc po drodze jak sito robię rocznie 35 tyś km. Tuleje tylne fabryczne wytrzymują 2 lata. Tuleje wahaczy lemfordera jeżdżą już 3 rok i nic się nie dzieje. Jedyny mankament to tuleje stabilizatora raz na rok wymieniam. Trawersy sanek wymieniłem zaraz po zakupie i jeżdżą.
Witam.
Laguna II 1.8. 122 KM. przebieg 135 tys km - auto sprowadzone z niemiec.
Najpierw przy hamowaniu i tylko przy hamowaniu drganie kierownicy, pozniej (kilka dni) przy parkowaniu (max skrecone kola, wiekszy taki ciagly halas, nic nie stuka, gdy kola nie sa na max to jest normalna praca...), wczoraj nagle kierownica lekko sie zacina przy lekkim ruszeniu ale pozniej dobrze).
Centralnie z pod oslony silnika "coś" czasami "cieknie",
pytalem, czytalem... czy to jest przegub wewnetrzny?
czy moze nie wywazone kola? (tarcze i klocki wymienilem).
ten hałas to raczej pompka od wspomagania...
Co może być przyczyną? Pomóżcie.
Pozdrawiam
Dawid
tuleje tylnej belki poległy za pierwszym razem po 6 miesiącach a teraz po 4. Zrobiłem zaledwie 2400 km.Tak tak robię 600 miesięcznie. Może mechanik coś źle zrobił ??????
tuleje tylnej belki sa do wymiany co 2 lata góra dłuzej nie wytrzyma rozwiazanie techniczne tych tulei to poraszka to samo jest z gumami od tłumnika rok półtora to wszystko
Zawieszenie ok tylko trzeba lepszych podzespołów używać jak na polskie drogi i tak daje rade zapewniajac konfort jazdy Tylna belka fakt moglabyć wytrzymalsze te gumy ale teraz zakłądam orginaly i zobaczymy
mam pytanko zakupilem lagune 2 mam problem z tylnym zawieszeniem cos mi stuka puka dosc mocno czy to moga byc gumy na tylnej belce czy cos innego kto wie niech odpisze
masz nowe klocki i tarcze a kierownica drży>? Problem prawdopodobnie jest błachy. nie wyczyściłeś dokładnie (DOKŁADNIE!!) piasty koła. nawet niewielka ilość brudu między tarczą i piastą będzie takie szopki powodować
osobiscie auto jak marzenie zawieszenie rowniez a co do stukania z tylnego zawieszenia to tuleje tylnej belki ktore wytrzymuja ok 150 tys no chyba ze jezdzimy po sitku to wiadomo krocej ale zadan niemiecki samochod nie moze sie rownac z laguna i to pod kazdym wzgledem.
końcówki drążków,drążki,sworznie,łączniki stabilizatora 2x - taka wymiana po 120 tyś czyli nie jest źle,skoro auto od nowości jeździ ciągle po dziurach.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu