Szukaj

Wadliwa turbina oraz pompa vacum.
Renault Laguna II

  • Autor: ~właścicielka laguny
  • Kategoria: układ napędowy
auto wygodne lecz słabe jeśli chodzi o prace silnika szybko wysiada turbina ale trzeba zwrócić uwagę na pracę pompy vacum która również ma związek z turbiną.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 55
Nie wystąpiła: 19

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

witam posiadam nissana primele z silnikiem reno 1.9 dci 120 k 2003 rok.
pytanie moje jest takie gdyz odpale rano jade i jest wszystko ok a gdy stane i zgasze silnik i po chwili odpale ponownie to zapala sie czerwona katrolka blad silnika i wtedy nie dziala turbo pojechalem na komputer i pokazalo ze czujnik podcisnienia turbosprezarki wymienilem to i nic nie dalo nadal to komputer pokazuje ten blad pomuszcie pozdrawiam
Odpowiedz
witam serdecznie.
Panowie posiadam paryżankę 1.9 dci od 6 lat, przebieg ok 400tyś. jeden silnik, turbo 2 razy regenerowane. problem taki: jak zdejmę rurę z kolektora powietrza silnik pracuje raz równo raz wrrr, równo i wrrr. oraz przy schodzeniu z obrotów słychać tak jakby ocieranie ale nie zawsze. mieliście takie przypadki?
Odpowiedz
witam mam problem z moja laguna . podczas jazdy na piątym i szóstym biegu przy półtora tysiącach obrotów zaczyna mi szumieć jak przekroczę dwa tysiące przestaje ...a drugi problem to nie wiem co jest z silnikiem ale jak się jade przejechać i silnik będzie nagrzany i jak zostawię samochóch na luzie i wyjde z samochodu słychac wyrażne stukanie i nie wiem od czego
Odpowiedz
Do ~radek: Witam. Jakieś nowe pomysły odnośnie tego stuku na ciepłym silniku? Mam to samo, tzn. na zimnym jest ok ale na rozgrzanym i włączonej klimatyzacji zaczyna stukać. Ustaje po wyłączeniu klimatyzacji. Im cieplejszy silnik tym głośniej. Dźwięk dochodzi od strony lewego koła (na pewno nie sprężarka klimy), skrzyni biegów. Może dwumas ale mój mechanik twierdzi, że nie.
Odpowiedz
Do ~sliski: witam, jest to koło pasowe na napędzie paska klinowego. Uderza o blok silnika.
Odpowiedz
ja mam lagunke z 2004 1.9dci i nie narzekam, jeśli chodzi o turbo jak kolega pisał że piszczy jak wentylator to znaczy że się kończy, a z tym olejem to nie piszcie że co 10 tys. bo jeśli ktoś jeździ na syntetyku pełnym to co 15tys. spokojnie wystarcza, jestem mechanikiem w renault i jak się dba tak się ma, jak się kupi to zawsze coś trzeba dołożyć
Odpowiedz
Witam czy mógłbyś mi opisać jak jest z ta turbiną bo moja laguna 2002 r.2.2 dci gdy wkręca się na obroty to gwiżdże za każdym razem ,,to w końcu powinna gwizdać czy nie bo sam już nie wiem ?...
Odpowiedz
Do : mari witam jesli jestes mechanikiem potrzebuje twojej infroamcji i rady zarazem
zostaw jakies namiary abym mog lsie z toba skontaktowac
pôzdrawiam
Odpowiedz
Panowie. Muszę was zmartwić. Turbina nigdy nie rozpadnie się sama z siebie, chyba że nie została poprawnie wyważona.
Przyczyną zazwyczaj są zanieczyszczenia z filtra powietrza lub odłamki (zazwyczaj z głowicy) lub słabe smarowanie.
Wycieki z turbiny (często w 100% sprawnej)też często są spowodowane innym czynnikiem i wymieniamy ja zupełnie nie potrzebnie :)
Odpowiedz
Renault Laguna II