Szukaj

fault injection, esp fault,servis
Renault Laguna II Kombi 2.0 IDE 16V 140KM 103kW 2002-2005

  • Autor: ~gumis
  • Kategoria: instalacja elektryczna
od pewnego czasu zapala mi sie fault in fuel injection i esp fault. dzieje sie tak przy rozgrzanym silniku,po chwili jak chodzi na biegu jalowym. na zimnym silniku jest wszystko ok.bylem na kompie i mechanik mowil ze to jest czujnik polozenia kola zamachowego.wymienilem to ale bez rezultatu.serwis dalej sie zapala. prosze o pomoc przepustnica?

Komentarze

to było w dieslu 1,9
Odpowiedz
fault injection ten komunikat pojawiał mi sie jak padła świeca żarowa.. tak przynajmniej powiedzieli w serwisie
Odpowiedz
jajacek120
Na 100% regulator ciśnienia paliwa. Serwis Renault zaleca wymieniać razem z czujnikiem ciśnienia (koszt ).RENAULT powinien bardzo wstydzić sie za ten silnik nie nadaje sie do jazdy w miescie (silne nagrzewanie regulatora) dochodzi jeszcze problem z EGR. Regulator wytrzymuje 1- 2 lata przy jeżdzie w miescie.
Odpowiedz
Laguna 2.0 ide. mam taki problem. pojawia sie blad wtryskow (na zolto). jak silnik sie zagrzeje wyswietla blad esp, a pozniej wtryski na czerwono i wylacza silnik. zmiana czujnika cisnienia nie pomogla. ma ktos jakis pomysl? dzieki.
Odpowiedz
Panowie może wiecie gdzie można kupic regulator ciśnienia paliwa so Laguny 2.0 ide
Odpowiedz
Do ~Sławek: tylko w Renault - koszt 1100 - 1200 zł.
Odpowiedz
posprawdzaj okablowanie silnika potem kombinuj z wymianą miałem urwany kabel lutowanko taśma koszt 2zł i pomogło pozdrawiam
Odpowiedz
wyskakujący komunikat informuje o uszkodzonym regulatorze ciśnienia paliwa nao mam ten sam problem 100 % b
Odpowiedz
Tak było u mnie .. jestem pewien ze to regulator cisnienia paliwa 600-700 zł zalecam nowy
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Renault Laguna II Kombi 2.0 IDE 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Laguna II Kombi